№ 1(2)

Permanent URI for this collectionhttps://elar-kingu.kyiv.ua/handle/123456789/194

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Motivational aspect of learning a foreign language in universities with special conditions of study in martial law
    (Київський інститут Національної гвардії України, 2023) Bunechko, Artur; Бунечко, Артур
    The article deals with some ways of increasing motivation to learn a foreign language among students of non-linguistic faculties of a higher educational institution with special conditions of study in martial law. The definition of motivation as a psychological and pedagogical phenomenon is given. Possible ways to increase motivation to learn a foreign language and ways to improve the motivational aspect of language skills development during wartime are described. The main methods of increasing the motivation of cadets during foreign language learning are determined. The possibilities for further research are indicated.
  • Item
    Використання кейс-технологій під час викладання дисциплін військово-професійного спрямування у підготовці майбутніх офіцерів Національної гвардії України
    (Київський інститут Національної гвардії України, 2023) Плаксін, Андрій Анатолійович; Plaksin, Andriy
    У статті проаналізовано актуальні наукові дослідження і публікації щодо розроблення та апробації інноваційних методів навчання, спрямованих на підвищення якості отриманих знань здобувачами вищої освіти. Розглянуто вплив кейс-технологій на ефективність навчальної діяльності здобувачів вищої освіти під час викладання дисциплін військово-професійного спрямування. Описано види кейс-технологій, особливості їх створення та використання, а також принципи розроблення. Кейс-технології розглянуто в контексті інноваційних інтерактивних методів навчання. Закцентовано увагу на впливі означених технологій на формування професійної компетентності майбутнього офіцера Національної гвардії України. Зазначено, що інструментом вдосконалення військової освіти є інноваційна діяльність, яка полягає у внесенні якісно нових елементів в освітній процес. Прогресивна педагогічна спільнота пропонує нові технології, інший педагогічний менталітет. Реалізація нових векторів розвитку в діяльності вищих військових закладів освіти потребує використання інноваційних педагогічних технологій, творчого пошуку нових концепцій, принципів, підходів до надання освітніх послуг. Обґрунтовано, що кейс-метод нині варто активно застосовувати у підготовці військових фахівців, оскільки він відповідає потребам часу і має значні можливості. Це інтерактивний метод навчання, який дає змогу наблизити процес навчання майбутніх офіцерів підрозділів Національної гвардії України до реальної службово-бойової діяльності. Він сприяє розвитку винахідливості, вмінню виконувати поставленні завдання та вирішувати проблеми, що виникають при їх виконанні, забезпечує розвиток здібностей проводити їх аналіз і діагностику.
  • Item
    Елементи механізму адміністративно-правового забезпечення військового керівництва Національною гвардією України
    (Київський інститу Національної гвардії України, 2023) Корнієнко, Дмитро Миколайович; Ткаченко, Олександр Вікторович; Korniienko, Dmytro; Tkachenko, Oleksandr
    Статтю присвячено теоретичній і практичній проблемі формування та практичного застосування окремих елементів механізмів адміністративно-правового забезпечення військового керівництва Національною гвардією України. Розглянуто окремі елементи механізмів адміністративно-правового забезпечення військового керівництва Національною гвардією України, за допомогою яких здійснюється управління з метою забезпечення виконання завдань, які постали перед Національною гвардією України відповідно до законодавства у мирний час і в умовах воєнного стану, а також кризові ситуації, що загрожують державній безпеці. Визначено, що гарантії, заходи, засоби, форми та методи забезпечення службово-бойової діяльності Національної гвардії України є базовими елементами адміністративно-правових механізмів військового керівництва Національною гвардією України.
  • Item
    Використання Telegram під час вивчення юридичних дисциплін курсантами-нацгвардійцями в умовах дистанційного навчання
    (Київський інститут Національної гвардії України, 2023) Вовк, Вікторія Миколаївна; Беньковський, Сергій Юрійович; Benkovsky, Serhiy; Vovk, Viktoriia
    Статтю присвячено узагальненню досвіду використання інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні правових дисциплін в навчальних закладах з особливими умовами навчання. Наголошено, що використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі зумовлено чинниками об’єктивного та форс-мажорного характеру. До першої групи чинників автори відносять світоглядні зміни, зміну лінійного типу мислення кліповим, діджиталізацію всього суспільного життя, що пов’язано з новим етапом у розвитку людства – інформаційним та постінформаційним суспільством і здобутками четвертої промислової революції. Друга група чинників відображає непередбачувані події в житті людства або окремої країни, які змінюють підходи, методи та інструментарій у забезпеченні навчального процесу: пандемія COVID-19, російсько-українська війна. У статті звернено увагу на те, що застосування новітніх інформаційних технологій в освітньому процесі охоплює технічні засоби, нові підходи, нові методи і методики навчання, зміну статусу викладача (від ментора і єдиного джерела знань до консультанта, керівника навчального процесу). Кожна навчальна дисципліна передбачає адаптацію новітніх інформаційно-комунікаційних технологій під свої особливості. Щодо викладання юридичних дисциплін варто враховувати: значний обсяг матеріалу, постійні зміни у законодавстві і судовій практиці. Особливу увагу в статті приділено використанню у викладанні юридичних дисциплін месенджера Теlegram. Показано, що за допомогою цього додатка можна організовувати як індивідуальну, так і групову роботу в умовах дистанційного навчання та забезпечити курсантам вільний доступ до навчальних матеріалів. Виокремлено позитивні сторони використання вказаного месенджера як для курсантів, так і для викладачів.
  • Item
    Поняття та зміст службово-бойової діяльності Національної гвардії України
    (Київський інститут Національної гвардії України, 2023) Кобзар, Олександр Федорович; Kobzar, Oleksandr
    У статті проаналізовано основні понятійно-категоріальні особливості інституту службово-бойової діяльності Національної гвардії України та запропоновано до обговорення коло основних проблемних питань, що з ними пов’язуються. Установлено, що Національна гвардія України є одним із військових формувань з правоохоронними функціями, діяльність якого спрямовується Міністром внутрішніх справ. Попри таку субординаційну підпорядкованість цивільним інституціям, статус особи, яка проходить службу у гвардії, характеризується як військова служба. Це дає підстави для характеристики відповідного інституту на основі поняття та змісту службово-бойової діяльності. Доведено, що категорія «службово-бойова діяльність Національної гвардії України» має декілька аспектів, оскільки й відповідна категорія складається з двох дефініцій – «службова діяльність» та «бойова діяльність», що синергетично взаємодоповнюють одна одну. Водночас звертається увага на те, що не всі в Національній гвардії України здійснюють саме бойову діяльність в широкому розумінні відповідного поняття. Обґрунтовано позицію про те, що службово-бойова діяльність Національної гвардії України є одним із клю чових напрямів роботи, найпріоритетнішим серед інших, котрий безпосередньо кореспондується із завданнями, функціями та повноваженнями відповідного органу державної влади. Досягнуто також висновку про те, що зміст службово-бойової діяльності Національної гвардії України полягає в здійсненні всіх, передбачених нормативно-правовими актами вимог і приписів, які регламентують проходження служби в гвардії, а також виконання нею бойових завдань. Водночас узагальнено, що відповідна категорія є інститутом у системі науки і має міжгалузевий характер, оскільки самостійна галузь, що має відповідну назву, кореспондується з дослідженнями юристів і правників у межах галузі права на основі забезпечення функціонування інституту службово-бойової діяльності в межах і відповідно до законодавства України.