Загальноінститутські кафедри
Permanent URI for this communityhttps://elar-kingu.kyiv.ua/handle/123456789/77
Browse
Browsing Загальноінститутські кафедри by Title
Now showing 1 - 20 of 50
- Results Per Page
- Sort Options
Item Check yourself(Київський інститут Національної гвардії України, 2023) Лещенко, А.В.; Leshchenko, A.V.; Романюк, В.Л.; Romanjuk, V.L.Практикум «Check yourself» призначений для самостійної перевірки знань курсантів з навчальної дисципліни «Іноземна мова (загальний, загальновійськовий та спеціальний курс)» у галузях знань 25 «Воєнні науки, національна безпека, безпека державного кордону» та 08 «Право», для формування граматичної компетентності здобувачів вищої освіти 1-4 років навчання.Item Cross-cultural military interactions. Features internal communication of military personnel during the performing combat missions in multinational units: on the example of the international legion(Київський інститут Національної гвардії України, 2023) Mudra, Svitlana; Chyganov, Oleksandr; Мудра, Світлана; Чиганов, ОлександрItem Integration of technologies in the process of forming professional language competence(Київський інститут Національної гвардії України, 2024-04-26) Лещенко, Анжеліка В’ячеславівнаItem Intercultural professional communication: challenges of information aggression(Київський інститут Національної гвардії України, 2025-02-28) Skyba, Oksana; Скиба, ОксанаItem Self-done grammar work(Київський інститут Національної гвардії України, 2022) Лещенко, А.В.; Leshchenko, A.V.; Романюк, В.Л.; Romanjuk, V.L.Навчальний посібник «Self-done grammar work» призначений для формування граматичної компетентності здобувачів вищої освіти 1 та 2 років навчання спеціальностей 251 «Державна безпека» та 081 «Право», що вивчають англійську мову як першу іноземну. Мета посібника – відпрацювання граматичних вправ та правил, які стосуються основних граматичних аспектів рівня CEF від A1 до B2.Item Self-help guide(Київський інститут Національної гвардії України, 2023) Лещенко, А.В.; Leshchenko, A.V.; Романюк, В.Л.; Romanjuk, V.L.Навчальний посібник «Self-help guide» призначений для самостійної роботи з навчальної дисципіліни «Іноземна мова професійного спілкування» у галузях знань 25 «Воєнні науки, національна безпека, безпека державного кордону» та 08 «Право», для формування лексичної та граматичної компетентностей здобувачів вищої освіти 1-4 років навчання.Item The results of the research and experimental verification of the effectiveness of the organizational and pedagogical conditions for the formation of the readiness of future instructors in fire training for professional activity(Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2024) Samsonov, Y. V; Afanasiev, V. V.; Kryvych, V. M.; Torianyk, D. О.; Litvinov, O. V.; Ostryzhnyi, O. V.; Кривич, Віталій МиколайовичThe protection of the sovereignty and territorial integrity of the state in today's realities requires high professional training from representatives of the institutions of the security and defense sector of Ukraine. It should be emphasized that the training (retraining) of military specialists for the needs of the institutions of the security and defense sector of Ukraine (SDSU) is carried out in higher military educational institutions, educational centers of the relevant institution (includingabroad), as well as in higher education institutions with specific study conditions.Based on the analysis of the scientific works of scientists: Ye. Bashkatova, A. Bukhuna, O. Lavnichenko, Ya. Pavlova, O. Shmakov (and others), it is expedient to state that the leading role in the professional training of military personnel of SDSU institutions is played by instructors. It should be noted that according to the main list of departmental regulatory documents of SDSU institutions, the main subjects of combat training are: tactical (tactical-special), fire, pre-medical and physical (special physical) training.In turn, the change in the military doctrine of Ukraine, the transition of SDSU institutions to NATO standards requires changes in the personnel training system for the needs of the Defense and Security Forces of Ukraine, especially in the direction of the professional development of teachers and instructors (in the relevant military accounting specialties), which in the future will contribute a more competent and rational approach to solving the tasks of professional training of representatives of the studied category.The development of the latest weapons and equipment, the supply by the "allies" of military aid packages, including modern small arms, dictates new requirements for the training of highly qualified personnel for the needs of SDSU institutions. This, in turn, emphasizes the relevance and timeliness of the training of fire training instructors, because it is this link of military specialists (mentors) that is currently dominant in the direction of training and education of representatives of SDSU institutions at various stages of their long-term training. It is necessary to emphasize that during practical classes (trainings), fire training instructors are in "zones" of significant psychophysical stress, which, with low individual physical (methodical in a military specialty) preparedness, can slow down and in some cases even level the process of formation of practical skills firing of various types of small arms by military personnel of various categories who are studying. Under such circumstances, there is an obvious need to develop a modernized program for the professional development of future instructors in fire training, which, in addition to special military theoretical knowledge and practical skills, involves the use of special physical training.In view of the above, it is appropriate to state that the stable skills of using modern small arms by representatives of SDSU institutions in conditions of significant psychophysical stress (extreme conditions of service and combat activity) willin the future provide an advantage over the enemy during possible fire contacts. This, in turn, will contribute to the victory of the Security and Defense Forces of Ukraine over the troops of the Russian Federation and their allies (and other aggressors).The empirical study was organized in accordance with the plan of the initiative scientific project "Weapon Instructor, 2022-2025" with the participation of military specialists in fire and special physical training: of the National Academy of the National Guard of Ukraine; Kyiv Institute of the National Guard of Ukraine; training centers (military units) that train firearms instructors for the needs of SDSU institutions, as well as specialized departments of higher military educational institutions in accordance with agreements on interdepartmental cooperation.Item The role of english in international relations and cultural diplomacy(Київський інститут Національної гвардії України, 2024-04-26) Скиба, Оксана МиколаївнаItem Англомовні військові сленгізми : структурно-сематичний та перекладацький аспект(Видавнича група "Наукові перспективи", 2024) Литвинська, Тетяна Юріївна; Lytvynska, TetianaВ статті розглядаються різні наукові підходи щодовизначення поняття «сленг» та дається авторське визначення«військовий сленг». Незважаючи на те, що терміни "сленг" і "жаргон" дуже часто вживаються, точного визначення цих понять не існує. Сленгможна розділити на загальний сленг та спеціальний сленг. Військовийсленг належить до категорії спеціального сленгу і використовується дляполегшення взаємодії та взаєморозуміння між військовослужбовцями,роблячи мову незрозумілою для необізнаних учасників розмови. Наводяться доводи щодо історичних передумов появи такогофеномуну як військовий сленгізм та специфіку його використанння.Поява нового військового сленгу була зумовлена переважно розвиткомозброєння та необхідністю спрощення спілкування між військовослужбовцями. Варто відзначити такі періоди розвитку англійського військового сленгу, як Перша світова війна, Друга світова війна, Корейська війна та В'єтнамська війна. Військовий сленг є специфічною частиною емоційно забарвленого шару англійської військової лексики. З точки зору використання, військовий сленг можна розділити на дві частини. Перша частина є широко вживаною і входить до складу просторової лексики загальної англійської мови. Друга частина має вужчу сферу використання і в основному обмежується збройними силами США та Великобританії. Ця частина складається з розмовної військової лексики. Висвітлюється класифікація військогового сленгізму. Існує дві категорії військового сленгу: розмовна лексика та жаргон. Розмовна лексика - це лексика, характерна для сленгу, як нелітературного способу спілкування, що характеризується невимушеністю, фамільярністю та грубістю. Найважливішою особливістю, яка відрізняє військову просторову лексику від загальновживаної, є її вузький діалектний діапазон у військовому середовищі.Item Англійська мова як засіб боротьби з русифікацією: аналіз результатів опитування курсантів КІНГУ(Громадська наукова організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління», 2024-09) Бунечко, Артур Миколайович; Bunechko, Artur Mykolaiovych; Лещенко, Анжеліка Вячеславівна; Leshchenko, Anzhelika VіacheslavivnaМета статті полягала в досліджені мовного питання в України під час повномасштабного вторгнення російської федерації на територію України та взаємозв'язок між знаннями мов та здатністю молодого покоління військовослужбовців протистояти впливу русифікації в інформаційному просторі. Робота містить аналіз мовного ландшафту, русифікації українського народу та небезпек інформаційної війни в сучасній Україні. Авторами статті представлені результати соціологічного опитування, проведеного в Київському інституті Національної гвардії України (КІНГУ) серед курсантів перших-четвертих років навчання бакалаврського рівня не філологічних спеціальностей. Опитування мало на меті з’ясувати їх погляди на мовні питання в умовах повномасштабного вторгнення, що супроводжувалися детальним аналізом даних. Оцінювалося сприйняття процесу русифікації, що триває в українському суспільстві, а також потенціал вивчення англійської мови для боротьби з русифікацією. Дані анонімного опитування відображенні у вигляді діаграм та графіків, які ілюструють мовну динаміку використання російської мови курсантами інституту в різних сферах життя – вдома, на роботі, під час навчання, а також при споживанні контенту для особистого та професійного розвитку. Результати дослідження показали, що нестача україномовних матеріалів, обмежене володіння англійською мовою та небажання виходити із зони комфорту сприяють поширенню російської мови в різних сферах. Однак більшість військовослужбовців позитивно оцінюють потенціал англійської мови у протистоянні русифікації, вважаючи, що підвищення рівня володіння іноземною мовою сприятиме зменшенню використання російської. Подальші дослідження можуть зосереджуватися на вивченні стратегій, спрямованих на вдосконалення навичок володіння англійською мовою та залучення військовослужбовців до споживання англомовного контенту.Item Апробація організаційно-педагогічних умов формування готовності майбутніх інструкторів з вогневої підготовки до професійної діяльності із акцентованим використанням засобів спеціальної фізичної підготовки(Київський інститут Національної гвардії України, 2024) Хацаюк, Олександр Володимирович; Самсонов, Юрій Віталійович; Khatsaiuk, Oleksandr; Samsonov, YuriiСтаттю присвячено актуальним питанням формування готовності майбутніх інструкторів з вогневої підготовки до професійної діяльності з акцентованим використанням засобів спеціальної фізичної підготовки. Відповідно до результатів аналізу науково-методичної, спеціальної та довідкової літератури (моніторингу спеціалізованих інтернет-ресурсів) члени науково-дослідної групи встановили, що досліджень, які комплексно розкривають особливості організації системи підготовки майбутніх інструкторів з вогневої підготовки (у тому числі й з акцентованим використанням засобів фізичної та спеціальної фізичної підготовки) бракує. Враховуючи реалії сьогодення, це засвідчує своєчасність та актуальність, а також практичну спрямованість обраного напряму наукової розвідки. Під час дослідно-аналітичної роботи скориговано та апробовано організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх інструкторів з вогневої підготовки до професійної діяльності з акцентованим використанням засобів спеціальної фізичної підготовки. Розроблені членами науково-дослідної групи організаційно-педагогічні умови реалізовано впродовж трьох етапів: організаційно-діагностичного, формувального та константувального (із відповідним навчально-методичним та технічним забезпеченням). Вперше із використанням сучасного наукового інструментарію отримано показники на рівні підсистеми біомеханічного контролю. Перспективи подальших досліджень в обраному напрямі наукової розвідки передбачають розроблення методики формування військово-прикладних навичок (техніки) стрільби з автоматичної стрілецької зброї рекрутів Національної гвардії України на початковому етапі первинної військово-професійної підготовки.Item Апробація організаційно-педагогічних умов формування навичок стрільби з автоматичної стрілецької зброї майбутніх офіцерів Національної гвардії України(Київський інститут Національної гвардії України, 2023) Кізян, Руслан Володимирович; Хацаюк, Олександр Володимирович; Бірюков, Олексій Ігорович; Kizian, Ruslan; Khatsaiuk, Oleksandr; Biryukov AlexeyУ статті розглянуто актуальні питання формування військово-прикладних навичок стрільби з автоматичної зброї майбутніх офіцерів Національної гвардії України (НГУ) в системі вогневої підготовки з акцентованим використанням сучасних технічних засобів навчання (комп’ютерними технологіями). Відповідно до результатів аналізу науково-методичної, спеціальної та довідкової літератури члени науково-дослідної групи встановили, що актуальним питанням коригування техніки стрільби з автоматичної стрілецької зброї майбутніх офіцерів НГУ з акцентованим використанням сучасних технічних засобів навчання в системі вогневої підготовки присвячено недостатню кількість науково-методичних праць. Враховуючи реалії сьогодення, це засвідчує своєчасність та актуальність, а також практичну складову обраного напряму наукової розвідки. Під час дослідно-аналітичної роботи розроблено та апробовано організаційно-педагогічні умови формування навичок стрільби з автоматичної стрілецької зброї майбутніх офіцерів Національної гвардії України із використанням відеокомп’ютерної системи біомеханічного аналізу «Katsumoto» (ВКС «Katsumoto»). Вперше із використанням ВКС «Katsumoto» отримано модельні характеристики загального центру маси та окремих біоланок представників досліджуваної категорії під час виконання стрілецьких вправ із автоматичної стрілецької зброї.Item Апробація програми ерготерапії юнаків, які спеціалізуються в спортивних видах боротьби, після лікування травм колінних суглобів(Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2024) Хацаюк, О. В.; Ванюк, Д. В.; Сіренко, Р. Р.; Делямба, М. М.; Мартиненко, О. М.; Шепель, Є. В.; Khatsaiuk, Olexandr; Vaniuk, Dariya; Sirenko, Romana,; Deliamba, Mykhailo; Martynenko, Aleksandr; Shepel, YevhenПідсумовуючи результати аналізу науково-методичної літератури, членами науково-дослідної групи встановлено, що емпіричних досліджень, які комплексно розкривають особливості організації системи ерготерапії спортсменів та спортсменок 17-19 років, які спеціалізуються у спортивних видах боротьби зустрічаються рідко. В процесі дослідно-аналітичної роботи використані наступні методи дослідження: абстрагування, аналіз і синтез, індукція і дедукція, моделювання, математично-статистичні (кореляційного аналізу, факторного аналізу). Крім цього, нами використано досвід організації системи ерготерапії спортсменів та спортсменок, які спеціалізуються в спортивних видах боротьби. В результаті емпіричного дослідження членами науково-дослідної групи розроблено та апробовано експериментальну програму ерготерапії юнаків 17-19 років, які спеціалізуються в боротьбі самбо після лікування травм колінних суглобів. Розроблену нами експериментальну програму реалізовано упродовж трьох етапів: теоретико-адаптивного, коригувального та втягуючого. Перспективи подальших досліджень у обраному напрямі наукової розвідки передбачають розроблення програми ерготерапії жінок, які спеціалізуються в спортивних видах боротьби після лікування травм колінних суглобів.Item Баланс думок і точок зору в контексті інших журналістських стандартів(Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, 2022) Козак, Валентина Андріївна; Kozak, ValentynaУ статті проаналізовані різні підходи до виокремлення журналістських стандартів. Порушення стандарту балансу думок і точок зору спостерігається, якщо в журналістському повідомленні не представлено одну чи кілька сторін конфлікту; різні сторони конфлікту наведені непропорційно як у смисловому, так і в кількісному показниках; є, здавалося б, усі сторони конфлікту, проте одна зі сторін маргіналізується, цитати вирвано з контексту або ж вони не стосуються суті конфлікту; експертна оцінка заангажована, а експерт тісно пов’язаний зі стороною конфлікту, чи коли всі опитані експерти просувають одну точку зору; спостерігається різний рівень представництва сторін. Порушення стандарту балансу думок і точок зору розглядається як таке, що не тільки спотворює зміст інформації, а й сприяє маніпулятивному впливові на аудиторію, схиляючи її на бік однієї зі сторін. Воно не є поодиноким явищем. Дотримання означеного стандарту під час російсько-української війни надзвичайно важливе. Зазначається, що стандарт балансу думок і точок зору у мирний час і в умовах війни потребує уточнення, особливо, коли йдеться про «сторони конфлікту».Item Використання можливостей Тіктоку як платформи для просування проукраїнського контенту в умовах інформаційної агресії(Київський інститут Національної гвардії України, 2024-04-26) Чумак, Олександр Володимирович; Козак, Валентина АндріївнаItem Використання платформи Classtime у процесі викладання гуманітарних дисциплін(Київський інститут Національної гвардії України, 2023-11-30) Козак, Валентина АндріївнаItem Використання системи сучасних інформаційних технологій при вивченні іноземної мови(Київський інститут Національної гвардії України, 2024-04-26) Туллер, Ярослав Володимирович; Лещенко, Анжеліка ВячеславівнаItem Вплив мовних стереотипів на сучасну професійну комунікацію у військовій сфері(Дрогобицький державний педагогiчний унiверситет iменi Iвана Франка, 2024) Посмітна, Вікторія; Posmitna, ViktoriіaАналіз мовних стереотипів та їхнього впливу набуває особливої актуальності в умовах війни, коли професійна комунікація у військовому середовищі є важливим компонентом результативності та ефективності виконання службово-бойових завдань. У цій роботі об’єктом дослідження виступають мовні стереотипи у військовій сфері. Визначено поняття стереотипу та досліджено дефініцію мовного стереотипу зокрема. Мовний стереотип є узагальненим поняттям, мовні стереотипи виникають щодо певних груп людей або окремих осіб на підставі їхньої мови, акценту, культурних аспектів та інших факторів. Варто враховувати, що стереотипи завжди спрощені та узагальнені, тому важливо їх виявляти та не ототожнювати з конкретними особами. У статті розподілено мовні стереотипи на позитивні та негативні. Проаналізовано вплив мовних стереотипів на професійну комунікацію у військовій сфері та способи ефективного управління ними. Так, професійний діалог військовослужбовців можна реалізувати, застосувавши спеціальні освітні методики, які навчатимуть військовослужбовців основ толерантного спілкування та психологічної витримки. Забезпечення ефективності військової комунікації вимагає також належного оперування поняттями та точності у використанні слів. Досліджено вплив мовних стереотипів на ефективність професійної комунікації. Результати дослідження засвідчили, що мовні стереотипи здебільшого негативно впливають на сприйняття та професійну комунікацію, створюючи потенційні передумови для конфліктів, неправильного тлумачення завдань і неефективності військової діяльності. Подолання стереотипів – завдання, яке стоїть перед сучасним суспільством у багатьох сферах, зокрема й у військовій.Item Візуалізація даних як елемент комунікації у навчальному процесі(Київський інститут Національної гвардії України, 2024-04-26) Харькова, Анастасія Костянтинівна; Козак, Валентина АндріївнаItem Еволюція правопису топоніму Росія в контексті російсько-української війни(Київський інститут Національної гвардії України, 2025-02-28) Козак, Валентина Андріївна
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »