Загальноінститутські кафедри
Permanent URI for this communityhttps://elar-kingu.kyiv.ua/handle/123456789/77
Browse
Browsing Загальноінститутські кафедри by Subject "796.071.42.065.4"
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Критерії та рівні сформованості готовності майбутніх інструкторів з фізичної підготовки і спорту до професійної діяльності(Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2024) Бугрій, С. В; Замрозевич-Шадріна, С. Р.; Драгунов, Д. М; Грицай, В. В.; Мичковська, Л. І.; Іванова, Є. І; Buhrii, Stanislav; Zamrozevych-Shadrina, Svitlana; Drahunov, Dmytro; Hrytsai, Vasyl; Michkovska, Lidia; Ivanova, IevgeniiaБеручи до уваги результати моніторингу актуальної науково-методичної та спеціальної літератури членами науково-дослідної групи встановлено, що досліджень, які комплексно розкривають особливості організації системи професійної освіти майбутніх інструкторів з фізичної підготовки і спорту зустрічаються рідко. В процесі теоретичного дослідження були використані наступні методи: аксіоматичні, ідеалізації, історичні і логічні, сходження від конкретного, формалізації, а також досвід організації системи професійної освіти військових фахівців фізичної підготовки і спорту для потреб інституцій сектору безпеки і оборони України. В результаті теоретичного дослідження членами науково-дослідної групи визначенні «критерії» (базовий- мотиваційний; сутнісно-змістовий та аналітико-оцінний), відповідні їм «показники» та «рівні» сформованості готовності майбутніх інструкторів з фізичної підготовки і спорту до професійної діяльності. Результати теоретичного дослідження впровадженні у систему методичної підготовки військовослужбовців інституцій сектору безпеки і оборони України, які навчаються на курсах інструкторів з фізичної підготовки і спорту. Перспективи подальших досліджень у обраному напрямі наукової розвідки передбачають розроблення організаційно- педагогічних умов фор-мування готовності майбутніх інструкторів з фізичної підготовки і спорту до професійної діяльності.Item Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх інструкторів з фізичної підготовки і спорту до професійної діяльності(Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2024) Кривич, В. М.; Момот, О. О.; Шило, О. М.; Шостак, Є. Ю.; Єлін, С. М.; Новік, С. М.; Kryvych, Vitalii; Momot, Olena; Shylo, Oleksii; Shostak, Yevheniia; Yelin, Serhiy; Novik, SerhiiНа сьогодні інструктори з фізичної підготовки і спорту відіграють ключову роль у підготовці військовослужбовців різних категорій та вікових груп, оскільки в процесі професійної діяльності вони забезпечують розвиток та удосконалення: фізичних якостей та військово-прикладних навичок; психофізичної готовності до дій в екстремальних умовах, тощо. Відповідно до результатів аналізу науково-методичної літератури членами науково-дослідної групи встановлено, що емпіричних досліджень, які комплексно розкривають особливості організації процесу навчання інструкторів з фізичної підготовки і спорту інституцій сектору безпеки і оборони України зустрічаються рідко, що підкреслює актуальність обраного напряму наукової розвідки. Методи дослідження: аксіоматичні, досвід організації системи фізичної та спеціальної фізичної підготовки військовослужбовців, ідеалізації, інструментальні, історичні і логічні, сходження від конкретного, формалізації, тощо. В результаті дослідження нами розроблено організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх інструкторів з фізичної підготовки і спорту до професійної діяльності (на прикладі військовослужбовців Національної гвардії України, які навчаються на курсах інструкторів з фізичної підготовки і спорту). Перспективи подальших досліджень у обраному напрямі наукової розвідки передбачають проведення апробації запропонованих нами експериментальних організаційно-педагогічних умов.Item Сутнісні характеристики формування готовності майбутніх інструкторів з фізичної підготовки і спорту до професійної діяльності(Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2024) Устіловський, Р. В.; Кривич, В. В.,; Анацький, Р. В.; Томіч, Л. М; Каплюк, Д. Д.,; Гром, Т. В; Мазур, В. Й; Ustilovskyi, Roman; Kryvych, Vitali; Anatskyi, Ruslan; Tomich Liliia; Kapliuk, Dmytro; Grom, Tetiana; Mazur, VasylВідповідно до результатів моніторингу науково-методичної літератури доцільно констатувати, що актуальним питанням організації системи професійної освіти майбутніх інструкторів з фізичної підготовки і спорту для потреб інституцій сектору безпеки і оборони України (із урахуванням наявного бойового досвіду) присвячено недостатню кількість наукових праць. В процесі дослідно-аналітичної роботи використані наступні методи дослідження: ідеалізації, формалізації, аксіоматичні, історичні і логічні, сходження від конкретного. Крім цього під час теоретичного дослідження використано досвід бойових дій та особистий досвід організації системи підготовки кадрів для потреб інституцій сектору безпеки і оборони України. В результаті теоретичного дослідження нами визначені сутнісні характеристики формування готовності майбутніх інструкторів з фізичної підготовки і спорту (на прикладі військовослужбовців Національної гвардії України) до професійної діяльності. Перспективи подальших досліджень у обраному напрямі наукової розвідки передбачають визначення: критеріїв, показників та рівнів формування готовності майбутніх інструкторів з фізичної підготовки і спорту до професійної діяльності.