Статті
Permanent URI for this collectionhttps://elar-kingu.kyiv.ua/handle/123456789/155
Browse
Browsing Статті by Author "Kondratyuk-Antonova, Tetyana"
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Роль освіти у формуванні процесу пізнання: філософський аналіз(Український державний університет імені Михайла Драгоманова,, 2024) Маринець, Надія Василівна; Кондратюк-Антонова, Тетяна Вячеславівна; Поліщук, Наталія Володимирівна; Marynets, Nadiia; Kondratyuk-Antonova, Tetyana; Polishchuk, NatalіiaСтаття підкреслює важливість освіти як основного чинника у формуванні та розвитку пізнавальних здібностей особистості. Представлений філософський аналіз підтверджує, що освіта не лише сприяє збагаченню знань, але й впливає на формування критичного мислення, аналітичних навичок та здатності до самостійного та творчого мислення. Дослідження також підкреслює важливість взаємодії між освітою та пізнанням для подальшого розвитку суспільства. Освіта не лише сприяє інтелектуальному зростанню окремої особистості, але й має величезний потенціал для створення нових знань та інновацій, які впливають на культурний, соціальний та економічний розвиток суспільства. Результати дослідження можуть бути корисними для педагогів, дослідників, філософів та всіх, хто цікавиться питаннями освіти, розвитку особистості та пізнання. Вони сприятимуть подальшій рефлексії над сутністю освіти та її роллю у сучасному світі.Item Трансформація освітнього середовища в епоху цифрової революції: філософський підхід(Видавництво «Грані», 2024) Хавроненко, Василь; Кондратюк-Антонова, Тетяна; Садовніков, Олег; Havronenko, Vasil; Kondratyuk-Antonova, Tetyana; Sadovnikov, OlehМета статті полягає у впровадженні філософського підходу для трансформації освітнього середовища в епоху цифрової революції. На основі проведеного дослідження встановлено, що цифрова революція значно змінює уявлення про освіту, викликаючи необхідність впровадження новаторських підходів та інструментів у навчальний процес.Item Філософські аспекти інформаційної війни: правда, маніпуляція та критичне мислення(ГО «Східноєвропейська спілка вчених», 2025) Дятлова, І. В.; Кондратюк-Антонова, Т. В; Цихуляк, І. М.; Diatlova, Iryna; Kondratyuk-Antonova, Tetyana; Tsykhuliak, IvanДослідження присвячене філософським аспектам інформаційної війни, що охоплюють проблематику істини, маніпуляції та критичного мислення в умовах глобального інформаційного протистояння. Аналізується природа інформаційної війни як феномена, що виходить за межі суто військової сфери та зачіпає фундаментальні онтологічні, гносеологічні та аксіологічні питання. Особлива увага приділяється трансформації понять істини та реальності під впливом інформаційних технологій, що уможливлюють створення симулякрів та когнітивних ілюзій. У роботі розглядається маніпулятивний потенціал інформаційної війни як механізму конструювання суспільної свідомості. Аналізуються методи інформаційного впливу, що використовують технологічні засоби для підваження традиційних епістемологічних категорій та створення альтернативних реальностей. Зокрема, досліджується взаємозв’язок між інформаційними потоками та зміною соціальних парадигм, а також роль дезінформації та когнітивного навантаження у процесах колективного сприйняття. Критичне мислення розглядається як метакогнітивна стратегія спротиву інформаційній ентропії. Підкреслюється необхідність інтеграції герменевтичного аналізу, феноменологічної редукції та деконструктивістської критики у процес інтелектуальної автономізації індивіда. Аналізується вплив когнітивної поліваріантності на можливість розпізнавання маніпуляцій та збереження епістемічної суверенності у ситуації інформаційного перевантаження. Окремо досліджується феномен правди в умовах постправди та інформаційної гіперреальності. Робиться акцент на тому, що істина в інформаційній війні дедалі частіше редукується до інструментальної ефективності, що призводить до розмиття меж між реальністю та її симульованими формами. Аналізується вплив алгоритмічно модифікованих інформаційних середовищ на когнітивні диспозиції сучасного суб’єкта та соціальну детермінацію правди. У висновках підкреслюється необхідність подальшого філософського осмислення механізмів інформаційного впливу та розробки стратегій формування когнітивної резистентності до маніпулятивних практик.