Статті
Permanent URI for this collectionhttps://elar-kingu.kyiv.ua/handle/123456789/142
Browse
Browsing Статті by Issue Date
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Motivational aspect of learning a foreign language in universities with special conditions of study in martial law(Київський інститут Національної гвардії України, 2023) Bunechko, Artur; Бунечко, АртурThe article deals with some ways of increasing motivation to learn a foreign language among students of non-linguistic faculties of a higher educational institution with special conditions of study in martial law. The definition of motivation as a psychological and pedagogical phenomenon is given. Possible ways to increase motivation to learn a foreign language and ways to improve the motivational aspect of language skills development during wartime are described. The main methods of increasing the motivation of cadets during foreign language learning are determined. The possibilities for further research are indicated.Item Англійська мова як засіб боротьби з русифікацією: аналіз результатів опитування курсантів КІНГУ(Громадська наукова організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління», 2024-09) Бунечко, Артур Миколайович; Bunechko, Artur Mykolaiovych; Лещенко, Анжеліка Вячеславівна; Leshchenko, Anzhelika VіacheslavivnaМета статті полягала в досліджені мовного питання в України під час повномасштабного вторгнення російської федерації на територію України та взаємозв'язок між знаннями мов та здатністю молодого покоління військовослужбовців протистояти впливу русифікації в інформаційному просторі. Робота містить аналіз мовного ландшафту, русифікації українського народу та небезпек інформаційної війни в сучасній Україні. Авторами статті представлені результати соціологічного опитування, проведеного в Київському інституті Національної гвардії України (КІНГУ) серед курсантів перших-четвертих років навчання бакалаврського рівня не філологічних спеціальностей. Опитування мало на меті з’ясувати їх погляди на мовні питання в умовах повномасштабного вторгнення, що супроводжувалися детальним аналізом даних. Оцінювалося сприйняття процесу русифікації, що триває в українському суспільстві, а також потенціал вивчення англійської мови для боротьби з русифікацією. Дані анонімного опитування відображенні у вигляді діаграм та графіків, які ілюструють мовну динаміку використання російської мови курсантами інституту в різних сферах життя – вдома, на роботі, під час навчання, а також при споживанні контенту для особистого та професійного розвитку. Результати дослідження показали, що нестача україномовних матеріалів, обмежене володіння англійською мовою та небажання виходити із зони комфорту сприяють поширенню російської мови в різних сферах. Однак більшість військовослужбовців позитивно оцінюють потенціал англійської мови у протистоянні русифікації, вважаючи, що підвищення рівня володіння іноземною мовою сприятиме зменшенню використання російської. Подальші дослідження можуть зосереджуватися на вивченні стратегій, спрямованих на вдосконалення навичок володіння англійською мовою та залучення військовослужбовців до споживання англомовного контенту.