Трансформація освітнього середовища в епоху цифрової революції: філософський підхід

Abstract

Мета статті полягає у впровадженні філософського підходу для трансформації освітнього середовища в епоху цифрової революції. На основі проведеного дослідження встановлено, що цифрова революція значно змінює уявлення про освіту, викликаючи необхідність впровадження новаторських підходів та інструментів у навчальний процес.

Description

Keywords

освітнє середовище, цифрова революція, філософія освіти, цифрові технології, критичне мислення, педагогічна філософія, стаття, educational environment, digital revolution, philosophy of education, digital technologies, critical thinking, pedagogical philosophу

Citation

Хавроненко В., Кондратюк-Антонова Т., Садовніков О. Трансформація освітнього середовища в епоху цифрової революції: філософський підхід. Грані : наук.-теор. альм. 2024. Т. 27, № 2. C. 27–32. DOI: https://doi.org/10.15421/172426

Collections