Залежність розвитку системи внутрішньої забезпечення якості від впровадження досвіду практичної діяльності в освітній процес закладу вищої освіти
Date
2023
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Черкасьий національний університет імені Богдана Хмельницького
Abstract
За результатами проведеного дослідження:
1) визначено, що система внутрішнього забезпечення якості закладу вищої освіти – це система, яка складається з множини взаємопов’язаних елементів (відділення внутрішнього забезпечення якості освітнього процесу, чотирьох груп стейкхолдерів (здобувачі вищої освіти за освітньої програмою; випускники за освітньої програмою; представники роботодавців (замовників); представники академічної спільноти (науково-педагогічні працівники)), вченої ради, групи телекомунікаційних мереж та інформаційних систем, служби інформації та комунікації, а також науково-організаційного відділу), що утворюють одне ціле, взаємодіють із середовищем та між собою;
2) встановлено, що наявність/відсутність циклу зміни статусу стейкхолдера здобувач – випускник – представник роботодавця – науково-педагогічний працівник у системі внутрішнього забезпечення якості закладу вищої освіти є найважливішим критерієм оцінювання цієї системи;
3) визначено методику вивчення та впровадження досвіду професійної діяльності в освітній процес;
4) обґрунтовано наявність залежності розвитку системи внутрішньої забезпечення якості від впровадження досвіду професійної діяльності в освітній процес закладу вищої освіти.
Description
Keywords
система внутрішнього забезпечення якості, впровадження досвіду практичної діяльності, стейкхолдери, Національна гвардія України, вищий військовий навчальний заклад, організація освітнього процесу, майбутні офіцери, internal quality assurance system, implementation of practical experience, stakeholders, National Guard of Ukraine, higher military educational institution, organization of the educational process, future officers, стаття
Citation
Залежність розвитку системи внутрішньої забезпечення якості від впровадження досвіду практичної діяльності в освітній процес закладу вищої освіти / Медвідь М. М., Ктіторов М. О., Медвідь Ю. І., Поляков В., Гаврищук М. М., Вишневська Я. А. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки». 2023. Вип. 1. С. 13–19. DOI: https://doi.org/10.31651/2524-2660-2023-1-13-19