Відділення внутрішнього забезпечення якості освітнього процесу
Permanent URI for this communityhttps://elar-kingu.kyiv.ua/handle/123456789/135
Browse
Browsing Відділення внутрішнього забезпечення якості освітнього процесу by Title
Now showing 1 - 5 of 5
- Results Per Page
- Sort Options
Item Вивчення та впровадження бойового досвіду як передумова формування готовності майбутніх офіцерів до службово-бойової діяльності(Черкасьий національний університет імені Богдана Хмельницького, 2023) Медвідь, Михайло Михайлович; Криворучко, Віталій Олександрович; Курбатов, Артем Андрійович; Гаврищук, Михайло Михайлович; Ніконенко, Андрій Миколайович; Семенов, Микола Володимирович; Medvid, Mykhailo; Kryvoruchko, Vitalii; Kurbatov, Artem; Havryshchuk, Mykhailo; Nikonenko, Andrii; Semenov, MykolaЗа результатами проведеного дослідження обґрунтовано передумову формування готовності майбутніх офіцерів до службово-бойової діяльності відповідно до складників забезпечення освітнього процесу: нормативно-правового – визначення процедури вивчення та впровадження бойового досвіду у нормативно-правових актах ВВНЗ; кадрового – комплектування вакантних посад науково-педагогічних та педагогічних працівників військовослужбовцями, які брали участь у виконанні бойових (спеціальних) завдань; планування проходження стажування науково-педагогічними та педагогічними працівниками у районах виконання бойових (спеціальних) завдань з метою набуття бойового досвіду; проведення планових бінарних та додаткових занять до яких залучаються учасники бойових дій; навчально-методичного – оновлення змісту діючих освітніх програм за результатами опитування стейкхолдерів, зокрема учасників бойових дій (за необхідності створення нових освітніх програм за більш актуальними спеціальностями); оновлення змісту навчально методичного забезпечення за пропозиціями сформованими учасниками бойових дій; інформаційного – використання навчальної та методичної літератури, сформованої учасниками бойових дій; матеріально-технічного – отримання нових зразків озброєння, техніки, яке використовується в районах виконання бойових (спеціальних) завдань; розвиток тренажерної бази. Умотивовано вивчення та впровадження в освітній процес Київського інституту Національної гвардії України бойового досвіду як передумови формування готовності майбутніх офіцерів до службово-бойової діяльності.Item Залежність розвитку системи внутрішньої забезпечення якості від впровадження досвіду практичної діяльності в освітній процес закладу вищої освіти(Черкасьий національний університет імені Богдана Хмельницького, 2023) Медвідь, Михайло Михайлови; Ктіторов, Максим Олександрович; Медвідь, Юлія Іванівна; Поляков, Вадим Юрійови; Гаврищук, Михайло Михайлович; Вишневська, Яна Анатоліївна; Medvid, Mykhailo; Ktitorov, Maksym; Medvid, Yuliia; Рoliakov, Vadym; Havryshchuk, Mykhailo; Vyshnevska, YanaЗа результатами проведеного дослідження: 1) визначено, що система внутрішнього забезпечення якості закладу вищої освіти – це система, яка складається з множини взаємопов’язаних елементів (відділення внутрішнього забезпечення якості освітнього процесу, чотирьох груп стейкхолдерів (здобувачі вищої освіти за освітньої програмою; випускники за освітньої програмою; представники роботодавців (замовників); представники академічної спільноти (науково-педагогічні працівники)), вченої ради, групи телекомунікаційних мереж та інформаційних систем, служби інформації та комунікації, а також науково-організаційного відділу), що утворюють одне ціле, взаємодіють із середовищем та між собою; 2) встановлено, що наявність/відсутність циклу зміни статусу стейкхолдера здобувач – випускник – представник роботодавця – науково-педагогічний працівник у системі внутрішнього забезпечення якості закладу вищої освіти є найважливішим критерієм оцінювання цієї системи; 3) визначено методику вивчення та впровадження досвіду професійної діяльності в освітній процес; 4) обґрунтовано наявність залежності розвитку системи внутрішньої забезпечення якості від впровадження досвіду професійної діяльності в освітній процес закладу вищої освіти.Item Обґрунтування необхідності здійснення досліджень щодо формування загальних компететностей майбутніх офіцерів Національної гвардії України в процесі професійної підготовки(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2023) Медвідь, М.; Гаврищук, М.; Medvid, M.; Havryshchuk, M.Війна змінила середовище службово-бойової діяльності офіцерів Національної гвардії України (НГУ). Сьогодні військові частини НГУ реалізовують нетипові для мирного часу функції, зокрема: участь у здійсненні заходів правового режиму воєнного стану, участь у виконанні завдань територіальної оборони. Новими умовами такого середовища стали: збільшення середнього віку підлеглого особового складу, який часто перевищує вік випускника вищого військового навчального закладу (ВВНЗ); виникла необхідність приймати швидкі рішення в умовах невизначеності; підвищилась відповідальність за підлеглий особовий склад, їхнє життя та здоров'я тощо. Проведено дослідження з метою перевірки гіпотези існування залежності впливу нових умов середовища службово-бойової діяльності на задоволеність випускників ВВНЗ Національної гвардії України, сформованими ними загальними компетентностями. Об'єктом дослідження є результати службово-бойової діяльності підрозділів НГУ, які залежать від сформованих компетентностей їхніх керівників. Для перевірки гіпотези використано такі методи дослідження, як: опитування, аналіз та синтез. Опитування випускників ВВНЗ НГУ проведено дистанційно з використанням опитувальників, сформованих у Google Forms, у квітні-травні 2023 р. За результатами опитування встановлено, що сформованими навичками Soft Skills задоволені менше третини випускників, що суттєво вирізняється від подібних опитувань на етапі їхньої атестації у ВВНЗ. Проаналізовані результати опитування підтвердили висунуте припущення, а його синтезом стали сформовані пропозиції щодо подальших досліджень, присвячених формуванню загальних компетентностей майбутніх офіцерів Національної гвардії України в процесі професійної підготовки.Item Організація процесу дослідження формування Soft Skills у майбутніх офіцерів Національної гвардії України(Київський інститут Національної гвардії України, 2023) Гаврищук, Михайло МихайловичItem Особливості експериментальної перевірки результатів ефективності педагогічних умов формування Soft Skills у майбутніх офіцерів НГУ в процесі професійної підготовки(Київський інститут Національної гвардії України, 2024-10-25) Гаврищук, Михайло Михайлович