Статті
Permanent URI for this collectionhttps://elar-kingu.kyiv.ua/handle/123456789/215
Browse
Browsing Статті by Subject "355.233.2:796:356.13(043.3)"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Сутнісні характеристики організації системи особистісного розвитку викладачів-початківців ВВНЗ у реаліях сьогодення(Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2025-02-28) Замрозевич-Шадріна, С. Р.; Zamrozevych-Shadrina ,S. R.; Бугрій, Станіслав Володимирович; Buhrii, Stanislav; Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; Титович, А. О.; Tytovych, A. O.; Торяник, Д. О.; Torianyk, D. O.; Самсонова, Г. С.; Samsonova, H. S.У статті розглядається проблема формування готовності початкуючих викладачів (офіцерів) вищих військових навчальних закладів, які викладають дисципліни блоку «бойової підготовки», до професійної діяльності. Автори акцентують увагу на важливості використання засобів спеціальної фізичної підготовки як складової професійного становлення військових викладачів.Метою дослідження є визначення сутності та структури готовності початкуючих викладачів до виконання педагогічних і навчально-тренувальних завдань у рамках бойової підготовки. У статті розкриваються теоретичні аспекти поняття «готовність особистості до професійної діяльності» та його складові: мотиваційна, когнітивна, практична, психологічна та фізична готовність.Методологічною основою дослідження є системний підхід, що дозволяє розглядати готовність як цілісну багатокомпонентну систему, яка залежить від специфіки бойової підготовки та умов навчання у вищих військових навчальних закладах.У результаті дослідження обґрунтовано важливість інтеграції спеціальної фізичної підготовки у систему професійного розвитку викладачів-початківців. Отримані результати можуть бути використані для вдосконалення програм професійної підготовки початкуючих викладачів вищих військових навчальних закладів, а також для розробки практичних рекомендацій щодо ефективної організації бойової підготовки майбутніх офіцерів