Статті
Permanent URI for this collectionhttps://elar-kingu.kyiv.ua/handle/123456789/379
Browse
Browsing Статті by Subject "case technologies"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Використання кейс-технологій під час викладання дисциплін військово-професійного спрямування у підготовці майбутніх офіцерів Національної гвардії України(Київський інститут Національної гвардії України, 2023) Плаксін, Андрій Анатолійович; Plaksin, AndriyУ статті проаналізовано актуальні наукові дослідження і публікації щодо розроблення та апробації інноваційних методів навчання, спрямованих на підвищення якості отриманих знань здобувачами вищої освіти. Розглянуто вплив кейс-технологій на ефективність навчальної діяльності здобувачів вищої освіти під час викладання дисциплін військово-професійного спрямування. Описано види кейс-технологій, особливості їх створення та використання, а також принципи розроблення. Кейс-технології розглянуто в контексті інноваційних інтерактивних методів навчання. Закцентовано увагу на впливі означених технологій на формування професійної компетентності майбутнього офіцера Національної гвардії України. Зазначено, що інструментом вдосконалення військової освіти є інноваційна діяльність, яка полягає у внесенні якісно нових елементів в освітній процес. Прогресивна педагогічна спільнота пропонує нові технології, інший педагогічний менталітет. Реалізація нових векторів розвитку в діяльності вищих військових закладів освіти потребує використання інноваційних педагогічних технологій, творчого пошуку нових концепцій, принципів, підходів до надання освітніх послуг. Обґрунтовано, що кейс-метод нині варто активно застосовувати у підготовці військових фахівців, оскільки він відповідає потребам часу і має значні можливості. Це інтерактивний метод навчання, який дає змогу наблизити процес навчання майбутніх офіцерів підрозділів Національної гвардії України до реальної службово-бойової діяльності. Він сприяє розвитку винахідливості, вмінню виконувати поставленні завдання та вирішувати проблеми, що виникають при їх виконанні, забезпечує розвиток здібностей проводити їх аналіз і діагностику.