Статті

Permanent URI for this collectionhttps://elar-kingu.kyiv.ua/handle/123456789/379

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 7 of 7
  • Item
    Реформування системи підготовки фахівців сектору безпеки і оборони України в контексті міжнародного співробітництва
    (Київський інститут Національної гвардії України, 2023) Плаксін, Андрій Анатолійович
  • Item
    Формування теоретичних знань майбутніх офіцерів Національної гвардії України у напрямі організації форм фізичної підготовки
    (Київський інститут Національної гвардії України, 2023) Кізян, Руслан Володимирович; Волянський, Володимир Георгійович
  • Item
    Обґрунтування необхідності підготовки фахівців за спеціалізацією «розвідувальне забезпечення виконання завдань підрозділами НГУ» спеціальності 254 забезпечення військ (сил)
    (Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2024) Медвідь, Михайло; Плаксін, Андрій; Данилевський, Андрій; Ткаченко, Олександр; Мальцев, Віталій; Курбатов, Артем; Medvid, Mykhailo; Plaksin, Andrii; Danylevskyi, Andrii; Tkachenko, Oleksandr; Maltsev, Vitalii; Kurbatov, Artem
    У статті за результатами проведеного дослідження обґрунтовано необхідність підготовки фахівців за освітньою програмою «Розвідувальне забезпечення виконання завдань підрозділами Національної гвардії України» спеціальності 254 Забезпечення військ (сил). Здійснення підготовки майбутніх офіцерів за іншими освітніми програмами має враховувати вивчення навчальної дисципліни «Розвідка». Запропоновано елементи методики реалізації змістових модулів цієї дисципліни.
  • Item
    Дидактична культура викладача вищого військового навчального закладу: структура та характеристики
    (Київський інститут Національної гвардії України, 2024) Кізян, Руслан Володимирович; Плаксін, Андрій Анатолійович; Kizyan, Ruslan; Plaksin, Andrii
    У статті проаналізовано різноманітні дослідницькі підходи до тлумачення поняття «дидактична культура», його змісту та структури шляхом встановлення діалектичного взаємозв’язку понять загальної культури і дидактичної культури; короткого історичного екскурсу. Запропоновано авторський підхід до визначення дидактичної культури викладача вищого військового навчального закладу
  • Item
    Аналітичні методи в системі ISTAR: від спостереження до прогнозування бою
    (Київський інститут Національної гвардії України, 2024) Курбатов, Артем Андрійович; Плаксін, Андрій Анатолійович; Зінченко, Сергій Володимирович
    У статті йдеться про те, що на сьогодні інформаційний складник є рушійною силою у секторі безпеки і оборони України (СБОУ). У Збройних силах України (ЗСУ) та Національній гвардії України (НГУ) основним елементом здобуття та аналізу інформації є органи (підрозділи) розвідки. Обґрунтовано, що, вивчаючи досвід союзних країн, членів НАТО, ми можемо бачити елемент їх системи розвідки та перейняти дієву систему ISTAR. Саме завдяки технологіям та підготовці СБОУ нині стримує противника та проводить успішні «кинджальні» завдання.
  • Item
    Апробація організаційно-педагогічних умов формування навичок стрільби з автоматичної стрілецької зброї майбутніх офіцерів Національної гвардії України
    (Київський інститут Національної гвардії України, 2023) Кізян, Руслан Володимирович; Хацаюк, Олександр Володимирович; Бірюков, Олексій Ігорович; Kizian, Ruslan; Khatsaiuk, Oleksandr; Biryukov Alexey
    У статті розглянуто актуальні питання формування військово-прикладних навичок стрільби з автоматичної зброї майбутніх офіцерів Національної гвардії України (НГУ) в системі вогневої підготовки з акцентованим використанням сучасних технічних засобів навчання (комп’ютерними технологіями). Відповідно до результатів аналізу науково-методичної, спеціальної та довідкової літератури члени науково-дослідної групи встановили, що актуальним питанням коригування техніки стрільби з автоматичної стрілецької зброї майбутніх офіцерів НГУ з акцентованим використанням сучасних технічних засобів навчання в системі вогневої підготовки присвячено недостатню кількість науково-методичних праць. Враховуючи реалії сьогодення, це засвідчує своєчасність та актуальність, а також практичну складову обраного напряму наукової розвідки. Під час дослідно-аналітичної роботи розроблено та апробовано організаційно-педагогічні умови формування навичок стрільби з автоматичної стрілецької зброї майбутніх офіцерів Національної гвардії України із використанням відеокомп’ютерної системи біомеханічного аналізу «Katsumoto» (ВКС «Katsumoto»). Вперше із використанням ВКС «Katsumoto» отримано модельні характеристики загального центру маси та окремих біоланок представників досліджуваної категорії під час виконання стрілецьких вправ із автоматичної стрілецької зброї.
  • Item
    Використання кейс-технологій під час викладання дисциплін військово-професійного спрямування у підготовці майбутніх офіцерів Національної гвардії України
    (Київський інститут Національної гвардії України, 2023) Плаксін, Андрій Анатолійович; Plaksin, Andriy
    У статті проаналізовано актуальні наукові дослідження і публікації щодо розроблення та апробації інноваційних методів навчання, спрямованих на підвищення якості отриманих знань здобувачами вищої освіти. Розглянуто вплив кейс-технологій на ефективність навчальної діяльності здобувачів вищої освіти під час викладання дисциплін військово-професійного спрямування. Описано види кейс-технологій, особливості їх створення та використання, а також принципи розроблення. Кейс-технології розглянуто в контексті інноваційних інтерактивних методів навчання. Закцентовано увагу на впливі означених технологій на формування професійної компетентності майбутнього офіцера Національної гвардії України. Зазначено, що інструментом вдосконалення військової освіти є інноваційна діяльність, яка полягає у внесенні якісно нових елементів в освітній процес. Прогресивна педагогічна спільнота пропонує нові технології, інший педагогічний менталітет. Реалізація нових векторів розвитку в діяльності вищих військових закладів освіти потребує використання інноваційних педагогічних технологій, творчого пошуку нових концепцій, принципів, підходів до надання освітніх послуг. Обґрунтовано, що кейс-метод нині варто активно застосовувати у підготовці військових фахівців, оскільки він відповідає потребам часу і має значні можливості. Це інтерактивний метод навчання, який дає змогу наблизити процес навчання майбутніх офіцерів підрозділів Національної гвардії України до реальної службово-бойової діяльності. Він сприяє розвитку винахідливості, вмінню виконувати поставленні завдання та вирішувати проблеми, що виникають при їх виконанні, забезпечує розвиток здібностей проводити їх аналіз і діагностику.