Repository logo
Communities & Collections
All of DSpace
  • English
  • Français
  • Українська
Log In
New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Medvid, Yuliia"

Filter results by typing the first few letters
Now showing 1 - 6 of 6
  • Results Per Page
  • Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Залежність розвитку системи внутрішньої забезпечення якості від впровадження досвіду практичної діяльності в освітній процес закладу вищої освіти
    (Черкасьий національний університет імені Богдана Хмельницького, 2023) Медвідь, Михайло Михайлови; Ктіторов, Максим Олександрович; Медвідь, Юлія Іванівна; Поляков, Вадим Юрійови; Гаврищук, Михайло Михайлович; Вишневська, Яна Анатоліївна; Medvid, Mykhailo; Ktitorov, Maksym; Medvid, Yuliia; Рoliakov, Vadym; Havryshchuk, Mykhailo; Vyshnevska, Yana
    За результатами проведеного дослідження: 1) визначено, що система внутрішнього забезпечення якості закладу вищої освіти – це система, яка складається з множини взаємопов’язаних елементів (відділення внутрішнього забезпечення якості освітнього процесу, чотирьох груп стейкхолдерів (здобувачі вищої освіти за освітньої програмою; випускники за освітньої програмою; представники роботодавців (замовників); представники академічної спільноти (науково-педагогічні працівники)), вченої ради, групи телекомунікаційних мереж та інформаційних систем, служби інформації та комунікації, а також науково-організаційного відділу), що утворюють одне ціле, взаємодіють із середовищем та між собою; 2) встановлено, що наявність/відсутність циклу зміни статусу стейкхолдера здобувач – випускник – представник роботодавця – науково-педагогічний працівник у системі внутрішнього забезпечення якості закладу вищої освіти є найважливішим критерієм оцінювання цієї системи; 3) визначено методику вивчення та впровадження досвіду професійної діяльності в освітній процес; 4) обґрунтовано наявність залежності розвитку системи внутрішньої забезпечення якості від впровадження досвіду професійної діяльності в освітній процес закладу вищої освіти.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Методика аналізу логістичних процесів продовольчого забезпечення військових частин Національної гвардії України
    (Київський інститут Національної гвардії України, 2025-06-30) Товма, Лідія Федорівна; Tovma, Lidiia; Медвідь, Юлія Іванівна; Medvid, Yuliia; Лущенко, Олег Васильович; Lushchenko, Oleh
    Проаналізовано сутність різних зовнішніх факторів, що впливають на реалізацію методики аналізу логістичних процесів, зокрема в контексті продовольчого забезпечення військових частин. Систематизовано та детально розглянуто регуляторні вимоги, а саме вимоги законодавства щодо зберігання, транспортування та контролю якості продовольства, які можуть ускладнювати або, навпаки, оптимізовувати логістичні процеси. Описано та ретельно проаналізовано ключові внутрішні фактори, що обумовлюють можливі зміни аналізу в логістичних процесах продовольчого забезпечення військових частин Національної гвардії України. Подано економіко-математичну модель подолання ризиків логістичних процесів продовольчого забезпечення військових частин. Сформовано відповідні висновки для керівництва з метою врахування ключових ризиків і факторів впливу на логістичні процеси в системі управління продовольчим забезпеченням військових частин Національної гвардії України
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Обґрунтування необхідності підготовки фахівців з морально-психологічного забезпечення для підрозділів Національної гвардії України
    (Київський інститут Національної гвардії України, 2023) Медвідь, Михайло Михайлович; Ковтонюк, Олександр Миколайович; Медвідь, Юлія Іванівна; Medvid, Mykhailo; Kovtoniuk, Oleksandr; Medvid, Yuliia
    У статті за результатами проведеного дослідження обґрунтовано необхідність підготовки майбутніх офіцерів Національної гвардії України (НГУ) для посад заступника командира підрозділу по роботі з особовим складом за освітньою програмою «Морально-психологічне забезпечення підрозділів НГУ» або «Соціально-правове забезпечення підрозділів НГУ» спеціальності 254 Забезпечення військ (сил). Здійснення підготовки майбутніх офіцерів для інших посад має враховувати вивчення навчальної дисципліни «Морально-психологічне забезпечення підготовки та застосування військових формувань». Запропоновано елементи методики реалізації змістових модулів цієї дисципліни.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Підсистема оцінювання науково-педагогічних і педагогічних працівників системи внутрішнього забезпечення якості
    (Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, 2023) Медвідь, Михайло Михайлович; Черніченко, Інна Юріївна; Медвідь, Юлія Іванівна; Medvid, Mykhailo; Chernichenko, Inna; Medvid, Yuliia
    У статті обґрунтовано функціонування підсистеми оцінювання науково-педагогічних і педагогічних працівників системи внутрішнього забезпечення якості закладу вищої освіти. Запропоновано критерій оцінювання науково-педагогічних і педагогічних працівників – виконання ними вимог, визначених нормативно-правовими актами; показники – вимоги до науково-педагогічних і педагогічних працівників; шкалу оцінювання – виконання / невиконання вимог. Для нарахування балів науково-педагогічним і педагогічним працівникам за кожним показником у більшості випадків запропоновано використовувати міру порівняння показників між собою – опубліковану статтю у виданнях з Переліку наукових фахових видань України; для нарахування додаткових балів науково-педагогічним і педагогічним працівникам потрібно збільшувати їхню кількість за відповідні досягнення – здійснювати за рахунок формування кваліфікації за спеціальностями, за якими запроваджена підготовка здобувачів у закладі вищої освіти.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Теоретичні основи реалізації політики забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків у військових формуваннях.
    (Київський інститу Національної гвардії України, 2022) Медвідь, Михайло Михайлович; Медвідь, Юлія Іванівна; Мусевич, Руслан Юрійович; Medvid, Mykhailo; Medvid, Yuliia; Musevych, Ruslan
    У статті за результатами проведеного дослідження визначено теоретичні основи реалізації політики забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків у військових формуваннях. З’ясовано, що основними показниками комплектування посад військовослужбовців жінками є «відношення грошового забезпечення військовослужбовця-контрактника до середньої заробітної плати» та «рівень безробіття» (за умови значення показника понад 6 %). Вагомим також є порівняння значень цих показників за державою (регіоном) жіночого та чоловічого населення. Виявлено, що у вивченні досвіду реалізації політики забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків у військових формуваннях варто враховувати схожість економічних умов держав за значеннями основних показників комплектування посад військовослужбовців жінками, використовуючи метод порівняльної статистики. Враховуючи зовнішньополітичний стратегічний курс України на набуття членства в НАТО, насамперед доцільно вивчати означений досвід країн Італії та Хорватії.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Формування компетентностей майбутніх офіцерів військових формувань: закономірності змін підходів у професійній підготовці
    (Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2025) Медвідь, Михайло; Медвідь, Юлія; Совінський, Сергій; Medvid, Mykhailo; Medvid, Yuliia; Sovinskyi, Serhii
    У статті за результатами проведеного до слідження із застосуванням методів наукового дослідження аналізу, синтезу та моделювання – уточнено сутність компетентності майбутнього офіцера військового формування; – обґрунтовано необхідність перегляду системи компетентностей майбутніх офіцерів; – ідентифіковано нові необхідні та раніш визначені компетентності, рівень сформованості яких необхідно переглянути (здатність здійснювати підготовку дорослих; здатність виживати в умовах бойових дій; здатність застосовувати штатне озброєння підрозділу; здатність застосовувати засоби радіоелектронної боротьби); – визначено нові підходи у професійній підготовці майбутніх офіцерів військових формувань (навчання майбутніх офіцерів діяти в умовах невизначеності; вивчення досвіду практичної діяльності (бойового досвіду) та його впровадження в освітній процес; опанування сучасних технологій (штучний інтелект, без пілотні літальні апарати, засоби РЕБ тощо)); – виявлено закономірності змін підходів у професійній підготовці майбутніх офіцерів (здійснюється разом з розвитком науково технічного прогресу; зміст професійної підготовки наближається до змісту бойових умов; уніфікація стандартів в умовах міжнародного партнерства та взаємодії при сумісному виконанні службово-бойових завдань; освіта стає персоналізованою, мобільною, безперервною). Подальшого розвитку набула змістово функціональна компетентнісно зорієнтована модель професійної підготовки майбутніх офіцерів військових формувань.

DSpace software DSpace software and Kyiv Institute of the National Guard of Ukraine LYRASIS

  • Send Feedback