Статті
Permanent URI for this collectionhttps://elar-kingu.kyiv.ua/handle/123456789/293
Browse
Browsing Статті by Author "Medvid, Mykhailo"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Вивчення та впровадження бойового досвіду як передумова формування готовності майбутніх офіцерів до службово-бойової діяльності(Черкасьий національний університет імені Богдана Хмельницького, 2023) Медвідь, Михайло Михайлович; Криворучко, Віталій Олександрович; Курбатов, Артем Андрійович; Гаврищук, Михайло Михайлович; Ніконенко, Андрій Миколайович; Семенов, Микола Володимирович; Medvid, Mykhailo; Kryvoruchko, Vitalii; Kurbatov, Artem; Havryshchuk, Mykhailo; Nikonenko, Andrii; Semenov, MykolaЗа результатами проведеного дослідження обґрунтовано передумову формування готовності майбутніх офіцерів до службово-бойової діяльності відповідно до складників забезпечення освітнього процесу: нормативно-правового – визначення процедури вивчення та впровадження бойового досвіду у нормативно-правових актах ВВНЗ; кадрового – комплектування вакантних посад науково-педагогічних та педагогічних працівників військовослужбовцями, які брали участь у виконанні бойових (спеціальних) завдань; планування проходження стажування науково-педагогічними та педагогічними працівниками у районах виконання бойових (спеціальних) завдань з метою набуття бойового досвіду; проведення планових бінарних та додаткових занять до яких залучаються учасники бойових дій; навчально-методичного – оновлення змісту діючих освітніх програм за результатами опитування стейкхолдерів, зокрема учасників бойових дій (за необхідності створення нових освітніх програм за більш актуальними спеціальностями); оновлення змісту навчально методичного забезпечення за пропозиціями сформованими учасниками бойових дій; інформаційного – використання навчальної та методичної літератури, сформованої учасниками бойових дій; матеріально-технічного – отримання нових зразків озброєння, техніки, яке використовується в районах виконання бойових (спеціальних) завдань; розвиток тренажерної бази. Умотивовано вивчення та впровадження в освітній процес Київського інституту Національної гвардії України бойового досвіду як передумови формування готовності майбутніх офіцерів до службово-бойової діяльності.Item Врахування тенденцій воєнної політики України в організації освітнього процесу вищого військового навчального закладу(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2022) Медвідь, Михайло Михайлович; Ктіторов, Максим Олександрович; Медвідь, Юлія Іванівна; Курбатов, Артем Андрійович; Пашинський, Андрій Володимирович; Криворучко, Віталій Олександрович; Medvid, Mykhailo; Ktitorov, Maksym; Medvid, Yuliia; Kurbatov, Artem; Pashynskyi, Andrii; Kryvoruchko, VitaliiЗа результатами проведеного дослідження, присвяченого врахуванню тенденцій воєнної політики України в організації освітнього процесу вищого військового навчального закладу (ВВНЗ), визначено: 1) необхідність здійснення перегляду методології формування та розвитку компетентностей майбутніх офіцерів НГУ, що проявляється у потребі формування їх готовності до ведення бойових дій, здатності у них виживання в автономних умовах та наданні першої медичної допомоги і самодопомоги в екстремальних ситуаціях, навчання цьому особового складу, формування готовності майбутніх офіцерів НГУ до виконання службових завдань з охорони громадського порядку в умовах воєнного стану, реалізації стандартів НАТО щодо підготовки військових фахівців; 2) гіпотезу, що рівень готовності майбутніх офіцерів НГУ до ведення бойових дій залежить від того чи залучаються до проведення занять офіцери – учасники бойових дій, чи здійснюється перегляд робочих програм навчальних дисциплін з урахуванням досвіду бойових дій, чи використовується сучасне актуальне матеріально технічне забезпечення проведення занять; 3) перелік військово-професійних та військо во-спеціальних компетентностей майбутнього офіцера НГУ для урахування їх у відповідних освітньо-професійних програмах першого (бака лаврського) рівня вищої освіти для запровадження у їх зміст базового та фахового курсів тактичного рівня військової освіти (L-1А, L-1В); 4) ускладнення кадрового забезпечення освітньої діяльності ВВНЗ у процесу запровадження стандартів НАТО щодо підготовки військових фахівців, оскільки вони не зовсім суміщається з діючими нормативно-правовими актами; 5) залежність кар’єрного зростання офіцера у ВВНЗ від його професійного розвитку; 6) умови організації використання технологій дистанційного навчання в освітньому процесі ВВНЗ з урахуванням впливу на неї існуючих особливостей.