Кафедра бойового та логістичного забезпечення
Permanent URI for this communityhttps://elar-kingu.kyiv.ua/handle/123456789/89
Browse
Browsing Кафедра бойового та логістичного забезпечення by Author "Khoroshun, Vasyl Petrovych"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Впровадження інноваційних технологій в навчальну діяльність майбутніх офіцерів(Видавнича група «Наукові перспективи», 2024) Парій, Сергій Григорович; Хорошун, Василь Петрович; Єсіпова, Ольга Олександрівна; Pariy, Serhii Hryhorovych; Khoroshun, Vasyl Petrovych; Yesipova Olha OleksandrivnaВ статті розглянуто поняття інноваційні технології навчання. Встановлено, що використання інноваційних технологій сприяє створенню гнучкішого, інтерактивного та ефективного навчального середовища, яке відповідає вимогам сучасного суспільства та готує тих, хто навчається до викликів майбутнього. Для активізації навчальної діяльності майбутніх офіцерів в дослідженні використовувались наступні інноваційні технології: Mind maps, QR-код, віртуальна реальність та доповнена реальність. Під час опрацювання навчального матеріалу майбутні офіцери використовували технологію створення інтелекткарти. Це дозволило їм не лише структурувати та візуалізувати навчальний матеріал, який вони вивчали, але й ознайомитися з ІКТ обробки будь-якої інформації. Використання технології QR-кодів у навчальному процесі дозволило ефективно проводити контроль знань курсантів, залучити гаджети до навчання, що в свою чергу сприяло підвищенню зацікавленості майбутніх офіцерів і значно розширило їхню технічну грамотність. Це, у свою чергу, допомогло їм зрозуміти можливості застосування технології доповненої реальності не лише у навчальній діяльності, а й у технічній (передавання та обмін інформацією тощо). Було визначено переваги використання VR та AR у навчанні офіцерів, а саме: безпечне середовище (технології дозволяють майбутнім офіцерам тренуватися в безпечних умовах, без ризику для життя та здоров'я); реалістичні тренування (симуляція та моделювання забезпечують високу реалістичність тренувань, що покращить підготовку майбутніх офіцерів до реальних ситуацій); економічна ефективність (зменшення витрат на організацію польових навчань майбутніх офіцерів та використання реальної техніки); інтерактивне навчання ( курсанти можуть взаємодіяти з цифровими об'єктами та інформацією, що робить навчання більш залучаючим та ефективним). Встановлено, що VR та AR в навчанні майбутніх офіцерів є важливим кроком у вдосконаленні їх підготовки, підвищенні ефективності навчального процесу та забезпеченні високого рівня бойової готовностіItem Впровадження інноваційних технологій у навчальну діяльність майбутніх офіцерів під час вивчення інженерної підготовки(Видавнича група «Наукові перспективи», 2023) Хорошун, Василь Петрович; Єсіпова, Ольга Олександрівна; Семенов, Микола Володимирович; Khoroshun, Vasyl Petrovych; Yesipova, Olha Oleksandrivna; Semenov, Mykola VolodymyrovychСьогодення ставить нові вимоги до тих, хто навчається в тому числі й майбутніх офіцерів. Одним із основних викликів сучасності є підготовка майбутніх офіцерів з інноваційним мисленням, здатних критично оцінювати ситуацію, швидко адаптуватися до змін та володіти навичками ефективного пошуку та обробки великих обсягів інформації. Одним з інструментів, що дозволить вирішити зазначені виклики є інноваційні технології навчання. В статті розглянуто впровадження інноваційних технологій у навчальну діяльність майбутніх офіцерів, а саме інтелект-карт та QR-кодів. Досліджено поняття інтелект-карта, визначено його трактування, як технологію, що дозволяє миттєво побачити основну ідею та її складники, які закладені в представленні навчальної інформації. Встановлено принципи створення та способи створення інтелект-карт, серед яких ручний та електронний за допомогою онлайн-інструментів та мобільних додатків. Впроваджено технологію інтелект-карт в навчальну діяльність майбутніх офіцерів при вивченні інженерної підготовки. Підтверджено позитивний вплив зазначеної технології на результативність навчальної діяльності майбутніх офіцерів від впровадження зазначеної технології. Досліджено поняття QR-код, який представляє собою двовимірний матричний штрих-код, що застосовується в різних галузях в тому числі й навчанні. На основі аналізу наукових розвідок встановлено можливості використання QR-кодів у навчальній діяльності. Визначено, що для створення та сканування QR-кодів існують численні програмні інструменти, які можна встановити на мобільні пристрої або використовувати онлайн за допомогою комп’ютера. Впроваджено в навчальну діяльність майбутніх офіцерів технологію QR-код під час вивчення нової навчальної теми. Як результат підтверджено збільшення інтересу майбутніх офіцерів до навчання та підвищення їх технічної грамотності під час використання нової технології QR-код.