Методика перегляду змісту освітньої програми вищого військового навчального закладу
Loading...
Date
2025-03-30
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський інститут Національної гвардії України
Abstract
У статті за результатами проведеного дослідження обґрунтовано методику перегляду змісту освітньої програми вищого військового навчального закладу на прикладі Київського інституту Національної гвардії України. Складовими методики запропоновано: вхідні дані (наявність змін у нормативно-правових актах, що впливають на перегляд змістового наповнення освітньої програми вищого військового навчального закладу; результатів опрацювання опитувань стейкхолдерів); обговорення змісту здобутої інформації на нарадах, радах вищого військового навчального закладу (процес вивчення); врахування змін до Закону України «Про вищу освіту» та до інших нормативно-правових актів; урахування пропозицій стейкхолдерів: здобувачів вищої освіти за освітньою програмою, випускників за освітньою програмою, представників роботодавців (замовників), представників академічної спільноти; перегляд структурно-логічної схеми освітньої програми за періодами підготовки військового фахівця; вихідні дані (проєкт освітньої програми вищого військового навчального закладу). Запропоновано синергію інтеграції базової загальновійськової підготовки в курс професійної військової освіти L1-A в освітніх програмах вищого військового навчального закладу
Description
Keywords
кадрове забезпечення військового формування, підготовка майбутніх офіцерів, вищий військовий навчальний заклад, освітня програма, структурно-логічна схема, синергія, Національна гвардія України, military formation staffing, training of future officers, higher military educational institution, educational programme, structural and logical scheme, synergy, National Guard of Ukraine
Citation
Методика перегляду змісту освітньої програми вищого військового навчального закладу / М. М. Медвідь , А.А. Плаксін, В.М. Дем’янишин , В.В. Власюк, А.О. Нетребенко // Проблеми правоохоронної та освітньої діяльності. - 2025. - Т. 1. - С. 48–58. https://doi.org/ 10.59226/3041-1971.1.2025.48-58