Особистісний розвиток початкуючих викладачів ВВНЗ інституцій сектору безпеки і оборони України із акцентованим використанням засобів фізичної підготовки

Loading...
Thumbnail Image

Date

2024

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Український державний університет імені Михайла Драгоманова

Abstract

Відповідно до результатів аналізу науково-методичної та довідкової літератури (моніторингу спеціалізованих Інтернет-ресурсів) членами науково-дослідної групи встановлено, що емпіричних досліджень, які комплексно та структуровано розкривають особливості організації системи самоосвіти (особистісного розвитку) викладачів-початківців (офіцерів) вищих військових навчальних закладів інституцій сектору безпеки і оборони України зустрічаються рідко. Це підкреслює актуальність обраного напряму наукової розвідки. Методи дослідження: аксіоматичні, ідеалізації, інструментальні, історичні і логічні, сходження від конкретного, формалізації, досвід організації системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників (представників інституцій сектору безпеки і оборони України), а також досвід організації системи фізичної підготовки військовослужбовців Національної гвардії України різних категорій. В результаті теоретичного дослідження членами науково-дослідної групи розроблено експериментальну програму особистісного розвитку початкуючих викладачів вищих військових навчальних закладів інституцій сектору безпеки і оборони України блоку дисциплін «бойової підготовки» із акцентованим використанням засобів фізичної підготовки. Перспективи подальших досліджень у обраному напрямі наукової розвідки передбачають проведення апробації запропонованої нами експериментальної програми на прикладі науково-педагогічних працівників факультету службово-бойової діяльності НГУ Київського інституту Національної гвардії України.

Description

Keywords

бойова підготовка, вікові групи, викладачі початківці, особистісний розвиток, офіцери, засоби фізичної підготовки, педагогічна майстерність, початковий етап, фізична підготовка, фізичні якості, стаття, сombat training, age groups, novice lectors, personal development, officers, means of physical training, pedagogical skill, initial stage, physical training, physical qualities

Citation

Особистісний розвиток початкуючих викладачів ВВНЗ інституцій сектору безпеки і оборони України із акцентованим використанням засобів фізичної підготовки / С. В. Лановий, О. М. Репенко, С. В. Легенчук, О. М. Шило, С. М. Єлін, І. М. Бовсунівський // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15. Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць / за ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 9 (182). – С. 156-164.

Collections