Тези
Permanent URI for this collectionhttps://elar-kingu.kyiv.ua/handle/123456789/455
Browse
Browsing Тези by Subject "316.7"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Патріотична складова в комерційній рекламі та її вплив під час війни(Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2025-04-05) Согорін, Андрій АнатолійовичЗ початком повномасштабного вторгнення російської федерації в Україну почався сплеск патріотичних настроїв, що зумовило маркетологів враховувати це явище в формуванні рекламних стратегій, а соціологів сфокусуватись на дослідженні трансформацій в суспільстві під впливом реклами з патріотичним напрямком. Водночас спад в економіці зумовив вивільнення рекламних площ, місця в ефірах та час самих креативних рекламних агенцій, що в наступну чергу надало масовості соціальній рекламі патріотичного напрямку. Але в своєму дослідженні ми закцентували увагу саме на комерційній рекламі з патріотичними елементами, з метою перевірки своїх висновків, що реклама є транслятором національних цінностей, сприяючи патріотичному вихованню населення.