Статті
Permanent URI for this collectionhttps://elar-kingu.kyiv.ua/handle/123456789/108
Browse
Browsing Статті by Subject "combat experience"
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Вивчення та впровадження бойового досвіду як передумова формування готовності майбутніх офіцерів до службово-бойової діяльності(Черкасьий національний університет імені Богдана Хмельницького, 2023) Медвідь, Михайло Михайлович; Криворучко, Віталій Олександрович; Курбатов, Артем Андрійович; Гаврищук, Михайло Михайлович; Ніконенко, Андрій Миколайович; Семенов, Микола Володимирович; Medvid, Mykhailo; Kryvoruchko, Vitalii; Kurbatov, Artem; Havryshchuk, Mykhailo; Nikonenko, Andrii; Semenov, MykolaЗа результатами проведеного дослідження обґрунтовано передумову формування готовності майбутніх офіцерів до службово-бойової діяльності відповідно до складників забезпечення освітнього процесу: нормативно-правового – визначення процедури вивчення та впровадження бойового досвіду у нормативно-правових актах ВВНЗ; кадрового – комплектування вакантних посад науково-педагогічних та педагогічних працівників військовослужбовцями, які брали участь у виконанні бойових (спеціальних) завдань; планування проходження стажування науково-педагогічними та педагогічними працівниками у районах виконання бойових (спеціальних) завдань з метою набуття бойового досвіду; проведення планових бінарних та додаткових занять до яких залучаються учасники бойових дій; навчально-методичного – оновлення змісту діючих освітніх програм за результатами опитування стейкхолдерів, зокрема учасників бойових дій (за необхідності створення нових освітніх програм за більш актуальними спеціальностями); оновлення змісту навчально методичного забезпечення за пропозиціями сформованими учасниками бойових дій; інформаційного – використання навчальної та методичної літератури, сформованої учасниками бойових дій; матеріально-технічного – отримання нових зразків озброєння, техніки, яке використовується в районах виконання бойових (спеціальних) завдань; розвиток тренажерної бази. Умотивовано вивчення та впровадження в освітній процес Київського інституту Національної гвардії України бойового досвіду як передумови формування готовності майбутніх офіцерів до службово-бойової діяльності.Item Обґрунтування необхідності підготовки фахівців за спеціалізацією «розвідувальне забезпечення виконання завдань підрозділами НГУ» спеціальності 254 забезпечення військ (сил)(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2024) Медвідь, Михайло; Плаксін, Андрій; Данилевський, Андрій; Ткаченко, Олександр; Мальцев, Віталій; Курбатов, Артем; Medvid, Mykhailo; Plaksin, Andrii; Danylevskyi, Andrii; Tkachenko, Oleksandr; Maltsev, Vitalii; Kurbatov, ArtemУ статті за результатами проведеного дослідження обґрунтовано необхідність підготовки фахівців за освітньою програмою «Розвідувальне забезпечення виконання завдань підрозділами Національної гвардії України» спеціальності 254 Забезпечення військ (сил). Здійснення підготовки майбутніх офіцерів за іншими освітніми програмами має враховувати вивчення навчальної дисципліни «Розвідка». Запропоновано елементи методики реалізації змістових модулів цієї дисципліни.Item Формування компетентностей майбутніх офіцерів військових формувань: закономірності змін підходів у професійній підготовці(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2025) Медвідь, Михайло; Медвідь, Юлія; Совінський, Сергій; Medvid, Mykhailo; Medvid, Yuliia; Sovinskyi, SerhiiУ статті за результатами проведеного до слідження із застосуванням методів наукового дослідження аналізу, синтезу та моделювання – уточнено сутність компетентності майбутнього офіцера військового формування; – обґрунтовано необхідність перегляду системи компетентностей майбутніх офіцерів; – ідентифіковано нові необхідні та раніш визначені компетентності, рівень сформованості яких необхідно переглянути (здатність здійснювати підготовку дорослих; здатність виживати в умовах бойових дій; здатність застосовувати штатне озброєння підрозділу; здатність застосовувати засоби радіоелектронної боротьби); – визначено нові підходи у професійній підготовці майбутніх офіцерів військових формувань (навчання майбутніх офіцерів діяти в умовах невизначеності; вивчення досвіду практичної діяльності (бойового досвіду) та його впровадження в освітній процес; опанування сучасних технологій (штучний інтелект, без пілотні літальні апарати, засоби РЕБ тощо)); – виявлено закономірності змін підходів у професійній підготовці майбутніх офіцерів (здійснюється разом з розвитком науково технічного прогресу; зміст професійної підготовки наближається до змісту бойових умов; уніфікація стандартів в умовах міжнародного партнерства та взаємодії при сумісному виконанні службово-бойових завдань; освіта стає персоналізованою, мобільною, безперервною). Подальшого розвитку набула змістово функціональна компетентнісно зорієнтована модель професійної підготовки майбутніх офіцерів військових формувань.