Статті
Permanent URI for this collectionhttps://elar-kingu.kyiv.ua/handle/123456789/116
Browse
Browsing Статті by Subject "future officers"
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Врахування тенденцій воєнної політики України в організації освітнього процесу вищого військового навчального закладу(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2022) Медвідь, Михайло Михайлович; Ктіторов, Максим Олександрович; Медвідь, Юлія Іванівна; Курбатов, Артем Андрійович; Пашинський, Андрій Володимирович; Криворучко, Віталій Олександрович; Medvid, Mykhailo; Ktitorov, Maksym; Medvid, Yuliia; Kurbatov, Artem; Pashynskyi, Andrii; Kryvoruchko, VitaliiЗа результатами проведеного дослідження, присвяченого врахуванню тенденцій воєнної політики України в організації освітнього процесу вищого військового навчального закладу (ВВНЗ), визначено: 1) необхідність здійснення перегляду методології формування та розвитку компетентностей майбутніх офіцерів НГУ, що проявляється у потребі формування їх готовності до ведення бойових дій, здатності у них виживання в автономних умовах та наданні першої медичної допомоги і самодопомоги в екстремальних ситуаціях, навчання цьому особового складу, формування готовності майбутніх офіцерів НГУ до виконання службових завдань з охорони громадського порядку в умовах воєнного стану, реалізації стандартів НАТО щодо підготовки військових фахівців; 2) гіпотезу, що рівень готовності майбутніх офіцерів НГУ до ведення бойових дій залежить від того чи залучаються до проведення занять офіцери – учасники бойових дій, чи здійснюється перегляд робочих програм навчальних дисциплін з урахуванням досвіду бойових дій, чи використовується сучасне актуальне матеріально технічне забезпечення проведення занять; 3) перелік військово-професійних та військо во-спеціальних компетентностей майбутнього офіцера НГУ для урахування їх у відповідних освітньо-професійних програмах першого (бака лаврського) рівня вищої освіти для запровадження у їх зміст базового та фахового курсів тактичного рівня військової освіти (L-1А, L-1В); 4) ускладнення кадрового забезпечення освітньої діяльності ВВНЗ у процесу запровадження стандартів НАТО щодо підготовки військових фахівців, оскільки вони не зовсім суміщається з діючими нормативно-правовими актами; 5) залежність кар’єрного зростання офіцера у ВВНЗ від його професійного розвитку; 6) умови організації використання технологій дистанційного навчання в освітньому процесі ВВНЗ з урахуванням впливу на неї існуючих особливостей.Item Залежність розвитку системи внутрішньої забезпечення якості від впровадження досвіду практичної діяльності в освітній процес закладу вищої освіти(Черкасьий національний університет імені Богдана Хмельницького, 2023) Медвідь, Михайло Михайлови; Ктіторов, Максим Олександрович; Медвідь, Юлія Іванівна; Поляков, Вадим Юрійови; Гаврищук, Михайло Михайлович; Вишневська, Яна Анатоліївна; Medvid, Mykhailo; Ktitorov, Maksym; Medvid, Yuliia; Рoliakov, Vadym; Havryshchuk, Mykhailo; Vyshnevska, YanaЗа результатами проведеного дослідження: 1) визначено, що система внутрішнього забезпечення якості закладу вищої освіти – це система, яка складається з множини взаємопов’язаних елементів (відділення внутрішнього забезпечення якості освітнього процесу, чотирьох груп стейкхолдерів (здобувачі вищої освіти за освітньої програмою; випускники за освітньої програмою; представники роботодавців (замовників); представники академічної спільноти (науково-педагогічні працівники)), вченої ради, групи телекомунікаційних мереж та інформаційних систем, служби інформації та комунікації, а також науково-організаційного відділу), що утворюють одне ціле, взаємодіють із середовищем та між собою; 2) встановлено, що наявність/відсутність циклу зміни статусу стейкхолдера здобувач – випускник – представник роботодавця – науково-педагогічний працівник у системі внутрішнього забезпечення якості закладу вищої освіти є найважливішим критерієм оцінювання цієї системи; 3) визначено методику вивчення та впровадження досвіду професійної діяльності в освітній процес; 4) обґрунтовано наявність залежності розвитку системи внутрішньої забезпечення якості від впровадження досвіду професійної діяльності в освітній процес закладу вищої освіти.Item Розвиток професійних компетентностей майбутніх офіцерів НГУ в системі професійної військової освіти(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка., 2024) Ктіторов, Максим; Ktitorov, MaksymСтаття присвячена дослідженню проблеми розвитку професійних компетентностей майбутніх офіцерів НГУ в системі професійної військової освіти. Акцентовано увагу на дотриманні стандартів професійних компетентностей майбутніх офіцерів у країнах-членах НАТО. На основі аналізу поняття «професійна компетентність військовослужбовців» з точки зору різних наукових підходів, сформовано авторське визначення ключового поняття дослідження «професійна компетентність майбутніх офіцерів НГУ». Окреслено основні постулати «Концепції трансформації системи військової освіти за стандартами НАТО» (2023 р.), а також Стандартизації військової освіти» (NATO STANAG 6001) (2023 р.). Доведено, що професійна (індивідуальна, службова) професійна підготовка майбутніх офіцерів НГУ включає в себе впровадження отриманого бойового досвіду у систему підготовки осіб різних категорій, а також накопичення знань з бойової та спеціальної підготовки, що передбачає покращення змісту та сутнісних характеристик дисциплін бойової підготовки. Розроблено та представлено інфографіку ключових професійних компетентностей майбутніх офіцерів НГУ XXI століття в умовах повномасштабної війни. Ключовими компетентностями визначено наступні: громадянську компетентність; адміністративно-управлінську; інформаційно-комунікативну; індивідуально-психологічну; соціально-правову; морально-етичну; загальновійськову, тактичну, тактико-спеціальну; психолого-педагогічну; військово-технічну. Окреслено основні запити сучасного суспільства до особистості військовослужбовця на засадах стандартів НАТО до професійної підготовки майбутніх військових кадрів. Визначено сучасні методи навчання майбутніх військовослужбовців, що відповідають стандартам НАТО. Зосереджено увагу на питанні інтеграції інформаційних технологій навчання в систему військової освіти, зокрема імерсивних технологіях навчання.