Статті
Permanent URI for this collectionhttps://elar-kingu.kyiv.ua/handle/123456789/116
Browse
Browsing Статті by Subject "378.011.3-057.175:354.31]:005.336"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Організаційно-методичні аспекти формування та розвитку професійних компетентностей майбутніх офіцерів НГУ в умовах воєнного стану.(2022) Ктіторов, Максим Олександрович; Ktitorov, MaksymСтаття присвячена одній з актуальних проблем дослідження проблеми формування та розвитку професійних компетентностей майбутніх офіцерів НГУ в умовах воєнного стану. Здійснено аналіз ключових понять дослідження «професійна компетентність», «професійна компетентність майбутніх офіцерів НГУ». Окреслено основні запити сучасного суспільства до особистості військовослужбовця. Визначено та обґрунтовано організаційно-методичні аспекти формування та розвитку професійних компетентностей майбутніх офіцерів НГУ в умовах воєнного стану. Використано комплекс загальнонаукових методів проведення дослідження, як: метод аналізу та синтезу; наукової абстракції, індукції та дедукції; метод проєктів. Визначено ключові професійні компетентності майбутніх офіцерів НГУ, серед яких: громадянська; адміністративно-інформаційна; комунікативна; індивідуально-психологічна; соціально-правова; морально-етична; загальновійськова, тактична, тактико-спеціальна; психолого-педагогічна; військово-технічна. Доведено, що успішне формування та розвиток професійної компетентності майбутніх офіцерів НГУ в умовах воєнного стану здійснюватиметься за умови дотримання організаційно-методичних аспектів. Розроблено та обґрунтовано компонентну структуру авторської схеми орієнтовної моделі формування професійної компетентності майбутніх офіцерів НГУ в умовах воєнного стану.Item Розвиток професійних компетентностей майбутніх офіцерів НГУ в системі професійної військової освіти(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка., 2024) Ктіторов, Максим; Ktitorov, MaksymСтаття присвячена дослідженню проблеми розвитку професійних компетентностей майбутніх офіцерів НГУ в системі професійної військової освіти. Акцентовано увагу на дотриманні стандартів професійних компетентностей майбутніх офіцерів у країнах-членах НАТО. На основі аналізу поняття «професійна компетентність військовослужбовців» з точки зору різних наукових підходів, сформовано авторське визначення ключового поняття дослідження «професійна компетентність майбутніх офіцерів НГУ». Окреслено основні постулати «Концепції трансформації системи військової освіти за стандартами НАТО» (2023 р.), а також Стандартизації військової освіти» (NATO STANAG 6001) (2023 р.). Доведено, що професійна (індивідуальна, службова) професійна підготовка майбутніх офіцерів НГУ включає в себе впровадження отриманого бойового досвіду у систему підготовки осіб різних категорій, а також накопичення знань з бойової та спеціальної підготовки, що передбачає покращення змісту та сутнісних характеристик дисциплін бойової підготовки. Розроблено та представлено інфографіку ключових професійних компетентностей майбутніх офіцерів НГУ XXI століття в умовах повномасштабної війни. Ключовими компетентностями визначено наступні: громадянську компетентність; адміністративно-управлінську; інформаційно-комунікативну; індивідуально-психологічну; соціально-правову; морально-етичну; загальновійськову, тактичну, тактико-спеціальну; психолого-педагогічну; військово-технічну. Окреслено основні запити сучасного суспільства до особистості військовослужбовця на засадах стандартів НАТО до професійної підготовки майбутніх військових кадрів. Визначено сучасні методи навчання майбутніх військовослужбовців, що відповідають стандартам НАТО. Зосереджено увагу на питанні інтеграції інформаційних технологій навчання в систему військової освіти, зокрема імерсивних технологіях навчання.