Заступник начальника інституту з навчально-методичної роботи
Permanent URI for this communityhttps://elar-kingu.kyiv.ua/handle/123456789/106
Browse
Browsing Заступник начальника інституту з навчально-методичної роботи by Subject "cadets"
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Вивчення та впровадження бойового досвіду як передумова формування готовності майбутніх офіцерів до службово-бойової діяльності(Черкасьий національний університет імені Богдана Хмельницького, 2023) Медвідь, Михайло Михайлович; Криворучко, Віталій Олександрович; Курбатов, Артем Андрійович; Гаврищук, Михайло Михайлович; Ніконенко, Андрій Миколайович; Семенов, Микола Володимирович; Medvid, Mykhailo; Kryvoruchko, Vitalii; Kurbatov, Artem; Havryshchuk, Mykhailo; Nikonenko, Andrii; Semenov, MykolaЗа результатами проведеного дослідження обґрунтовано передумову формування готовності майбутніх офіцерів до службово-бойової діяльності відповідно до складників забезпечення освітнього процесу: нормативно-правового – визначення процедури вивчення та впровадження бойового досвіду у нормативно-правових актах ВВНЗ; кадрового – комплектування вакантних посад науково-педагогічних та педагогічних працівників військовослужбовцями, які брали участь у виконанні бойових (спеціальних) завдань; планування проходження стажування науково-педагогічними та педагогічними працівниками у районах виконання бойових (спеціальних) завдань з метою набуття бойового досвіду; проведення планових бінарних та додаткових занять до яких залучаються учасники бойових дій; навчально-методичного – оновлення змісту діючих освітніх програм за результатами опитування стейкхолдерів, зокрема учасників бойових дій (за необхідності створення нових освітніх програм за більш актуальними спеціальностями); оновлення змісту навчально методичного забезпечення за пропозиціями сформованими учасниками бойових дій; інформаційного – використання навчальної та методичної літератури, сформованої учасниками бойових дій; матеріально-технічного – отримання нових зразків озброєння, техніки, яке використовується в районах виконання бойових (спеціальних) завдань; розвиток тренажерної бази. Умотивовано вивчення та впровадження в освітній процес Київського інституту Національної гвардії України бойового досвіду як передумови формування готовності майбутніх офіцерів до службово-бойової діяльності.Item Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов формування у майбутніх офіцерів здатності до застосування штатного озброєння підрозділу(Черкасьий національний університет імені Богдана Хмельницького, 2023) Медвідь, Михайло Михайлович ; Бірюков, Олексій Ігорович; Ніконенко, Андрій Миколайович; Задорожний, Костянтин Анатолійович; Повар, Олександр Васильович; Магмет, Тарас Миронович; Medvid, Mykhailo; Biriukov, Oleksii; Nikonenko, Andrii; Zadorozhnyi, Kostiantyn; Povar, Oleksandr; Magmet, TarasЗа результатами проведеного дослідження встановлено ефективність визначених педагогічних умов формування у майбутніх офіцерів здатності застосовувати штатне озброєння підрозділу. Ці умови були впроваджені у професійну підготовку Київського інституту Національної гвардії України і передбачали: активізацію психологічної (насамперед пов’язаної з організацією роботи з підлеглим особовим складом) та вогневої підготовки майбутніх офіцерів; посилення їх практичної спрямованості підготовки (у тому числі шляхом проведення занять на мультимедійних лазерних тренажерах переносних зенітно-ракетних комплексів Ігла та Stinger); залучення офіцерів – учасників бойових дій до підготовки здобувачів. Порівняльний аналіз даних експерименту свідчить про збільшення відсотків здобувачів освіти ЕГ порівняно з КГ з високим рівнем сформованості здатності у майбутніх офіцерів застосовувати штатне озброєння підрозділу (за мотиваційно-ціннісним компонентом – на 36%, за пізнавально-процесуальним компонентом – на 30%, за результативно-рефлексивним компонентом – на 15%). У процесі порівнювання результатів експерименту до і після його проведення отримано: у КГ емпіричні значення критерію χ2 менші за критичне, характери стики порівнюваних груп збігаються на рівні значущості 0,05; у ЕГ емпіричні значення критерію χ2 більші за критичне, достовірність різниці характеристик порівнюваних груп становить 95%, що свідчить про ефективність визначених педагогічних умов.Item Обґрунтування необхідності підготовки фахівців за спеціалізацією «розвідувальне забезпечення виконання завдань підрозділами НГУ» спеціальності 254 забезпечення військ (сил)(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2024) Медвідь, Михайло; Плаксін, Андрій; Данилевський, Андрій; Ткаченко, Олександр; Мальцев, Віталій; Курбатов, Артем; Medvid, Mykhailo; Plaksin, Andrii; Danylevskyi, Andrii; Tkachenko, Oleksandr; Maltsev, Vitalii; Kurbatov, ArtemУ статті за результатами проведеного дослідження обґрунтовано необхідність підготовки фахівців за освітньою програмою «Розвідувальне забезпечення виконання завдань підрозділами Національної гвардії України» спеціальності 254 Забезпечення військ (сил). Здійснення підготовки майбутніх офіцерів за іншими освітніми програмами має враховувати вивчення навчальної дисципліни «Розвідка». Запропоновано елементи методики реалізації змістових модулів цієї дисципліни.