Repository logo
Communities & Collections
All of DSpace
  • English
  • Français
  • Українська
Log In
New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Sovinskyi, S.Ye."

Filter results by typing the first few letters
Now showing 1 - 1 of 1
  • Results Per Page
  • Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Визначення сутності та структури андрагогічної компетентності майбутніх офіцерів
    (Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2025) Совінський, Сергій Євгенович; Sovinskyi, S.Ye.
    Аналіз сучасних вікових тенденцій в комплектуванні сил оборони України засвідчує необхідність формування у майбутніх офіцерів нової компетентності, здатної забезпечити ефективну професійну підготовку особового складу та управління підпорядкованими підрозділами, а саме андрагогічної компетентності. З урахуванням Концепції трансформації системи військової освіти України та Стратегії розвитку вищої освіти в Україні на 2022–2032 роки, спираючись на дослідження вітчизняних науковців, в статті досліджена сутність понять компетентність, професійна компетентність, андрагогічна компетентність. Наукова новизна наведених в статті положень, на відміну від відомих основних вітчизняних здобутків, полягає у тому, що набули подальшого розвитку обґрунтування необхідності формування у здобувачів освіти вищих військових навчальних закладів андрагогічної компетентності, досліджено сутність поняття андрагогічної компетентності майбутніх офіцерів та її структура. Сутність андрагогічної компетентності майбутніх офіцерів визначена як здатність в межах посадових обов’язків ефективно здійснювати підготовку підпорядкованого особового складу до виконання їхнього віку на основі набутих спеціальних знань, умінь та навичок з питань психологічних особливостей засвоєння нової інформації дорослими військовослужбовцями, підбору методів навчання та формування методики занять з професійної підготовки. Теоретично обґрунтована структура андрагогічної компетентності майбутніх офіцерів, яка складається з ціннісно-мотиваційного, когнітивно-змістового, операційно-діяльнісного та рефлексивно-оцінного компонентів. Подальші наукові розвідки вбачаємо в визначенні критеріїв, показників та рівнів її сформованості, а також в напрямку розробки педагогічних умов формування андрагогічної компетентності майбутніх офіцерів в закладах вищої військової освіти.

DSpace software DSpace software and Kyiv Institute of the National Guard of Ukraine LYRASIS

  • Send Feedback