Browsing by Author "Semenov, Mykola Volodymyrovych"
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Впровадження інноваційних технологій у навчальну діяльність майбутніх офіцерів під час вивчення інженерної підготовки(Видавнича група «Наукові перспективи», 2023) Хорошун, Василь Петрович; Єсіпова, Ольга Олександрівна; Семенов, Микола Володимирович; Khoroshun, Vasyl Petrovych; Yesipova, Olha Oleksandrivna; Semenov, Mykola VolodymyrovychСьогодення ставить нові вимоги до тих, хто навчається в тому числі й майбутніх офіцерів. Одним із основних викликів сучасності є підготовка майбутніх офіцерів з інноваційним мисленням, здатних критично оцінювати ситуацію, швидко адаптуватися до змін та володіти навичками ефективного пошуку та обробки великих обсягів інформації. Одним з інструментів, що дозволить вирішити зазначені виклики є інноваційні технології навчання. В статті розглянуто впровадження інноваційних технологій у навчальну діяльність майбутніх офіцерів, а саме інтелект-карт та QR-кодів. Досліджено поняття інтелект-карта, визначено його трактування, як технологію, що дозволяє миттєво побачити основну ідею та її складники, які закладені в представленні навчальної інформації. Встановлено принципи створення та способи створення інтелект-карт, серед яких ручний та електронний за допомогою онлайн-інструментів та мобільних додатків. Впроваджено технологію інтелект-карт в навчальну діяльність майбутніх офіцерів при вивченні інженерної підготовки. Підтверджено позитивний вплив зазначеної технології на результативність навчальної діяльності майбутніх офіцерів від впровадження зазначеної технології. Досліджено поняття QR-код, який представляє собою двовимірний матричний штрих-код, що застосовується в різних галузях в тому числі й навчанні. На основі аналізу наукових розвідок встановлено можливості використання QR-кодів у навчальній діяльності. Визначено, що для створення та сканування QR-кодів існують численні програмні інструменти, які можна встановити на мобільні пристрої або використовувати онлайн за допомогою комп’ютера. Впроваджено в навчальну діяльність майбутніх офіцерів технологію QR-код під час вивчення нової навчальної теми. Як результат підтверджено збільшення інтересу майбутніх офіцерів до навчання та підвищення їх технічної грамотності під час використання нової технології QR-код.Item Обґрунтування необхідності здійснення досліджень щодо формування здатності майбутніх офіцерів здійснювати інженерне забезпечення підрозділу НГУ у процесі професійної підготовки(Видавнича група «Наукові перспективи», 2023) Семенов, Микола Володимирович; Турський, Олег Юрійович; Semenov, Mykola Volodymyrovych; Turskyi, Oleh Yuriiovych.В статті розглянуто поняття компетентність та виявлено, що в науковій літературі воно не має однозначного тлумачення, його вживання залежить від напрямку наукового дослідження. Проведено аналіз стандарту вищої освіти за спеціальністю 253 Військове управління (за видами збройних сил), та виявлено, що однією з найважливіших професійних компетентностей майбутнього офіцера, в сучасних умовах, є інженерне забезпечення підрозділу Національної гвардії України. Під час дослідження навчального процесу майбутніх офіцерів ВВНЗ виявлено ряд розбіжностей між навчальною підготовкою майбутніх фахівців та досвідом, отриманим в умовах повномасштабної війни, щодо інженерного забезпечення підрозділів Національної гвардії України, які є принципово важливими, адже можуть впливати на збереження життя і здоров’я військовослужбовців. Для підтвердження припущення щодо розбіжності між навчальною підготовкою майбутніх офіцерів та досвідом, отриманим в умовах повномасштабної війни щодо інженерного забезпечення підрозділів Національної гвардії України було про проведено емпіричне дослідження за допомогою методів - спостереження та опитування. Опрацювання результатів опитування показало, що лише 28,2 % військовослужбовців задоволені сформованою компетентністю здійснювати інженерне забезпечення, 41% опитаних частково задоволені сформованою компетентністю здійснювати інженерне забезпечення, 25,6 % респондентів зовсім не задоволені сформованою компетентністю здійснювати інженерне забезпечення. Отже опитування показало, що більшість випускників частково задоволені або зовсім не задоволені сформованістю компетентності здійснювати інженерне забезпечення підрозділу НГУ, що як наслідок може вплинути на рівень сформованості спеціальної компетентності військовослужбовців. Результати дослідження спонукають до необхідності перегляду змісту професійної підготовки з метою ефективного формування спеціальної компетентності (інженерне забезпечення підрозділу НГУ).Item Поняття готовність майбутнього офіцера до інженерного забезпечення підрозділу Національної гвардії України у контексті педагогічної теорії(Наукові перспективи, 2025-02) Семенов, Микола Володимирович; Semenov, Mykola VolodymyrovychУ статті розглянуто теоретичні засади формування готовності майбутніх офіцерів до виконання завдань з інженерного забезпечення підрозділів Національної гвардії України в умовах сучасної педагогічної теорії. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю підвищення професійної підготовки офіцерського складу в контексті динамічних змін у воєнній справі та технологічному розвитку. Інженерне забезпечення як складова діяльності Національної гвардії України охоплює широкий спектр завдань: від будівництва оборонних споруд до забезпечення мобільності військових підрозділів, що потребує від офіцерів високого рівня компетенцій та готовності до оперативного вирішення інженерних завдань. Проаналізовано різні трактування поняття готовність в психолого-педагогічній літературі, встановлено різні підходи до розуміння поняття готовності, що говорить про її багатогранність і значущість у контексті професійної підготовки. Досліджено поняття готовності майбутніх офіцерів до професійної діяльності, визначено , що немає єдиного трактування цього терміну. Така розбіжність обумовлена багатогранністю теоретичних підходів до вивчення професійної діяльності майбутнього офіцера Поняття «готовність майбутнього офіцера до інженерного забезпечення» визначено в межах цього дослідження як інтегральну особистісну якість, яка формується в процесі цілеспрямованої професійної підготовки. Вона охоплює сукупність знань, умінь, навичок і професійно важливих якостей, необхідних для успішного виконання завдань інженерного забезпечення як у мирний час, так і підчас бойових дій. Готовність включає мотиваційну спрямованість, володіння сучасними методами та технологіями інженерної діяльності, здатність адаптуватися до нестандартних ситуацій і критично аналізувати результати власної роботи. Визначено, що подальшого дослідження набувають складові готовності майбутніх офіцерів до інженер-ного забезпечення.
