Browsing by Author "Nikonenko, Andrii Mykolaiovych"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Педагогічні умови формування здатності майбутніх офіцерів до застосування штатного озброєння підрозділу в освітньому процесі у вищих військових навчальних закладах(ГО «Інститут стратегій інноваційного розвитку і трансферу знань», Ізмаїльський державний гуманітарний університет, 2025-07-20) Ніконенко, Андрій Миколайович; Nikonenko, Andrii MykolaiovychУ статті здійснено теоретичне обґрунтування та емпіричний аналіз педагогічних умов формування здатності майбутніх офіцерів Національної гвардії України до застосування штатного озброєння підрозділу у процесі професійної здатності у вищих військових навчальних закладах. Визначено та систематизовано ключові педагогічні умови, серед яких: моделювання бойових ситуацій, інтеграція бойового досвіду, комплексна вогнева підготовка, формування мотиваційно-ціннісної сфери, технічне забезпечення, діагностика та міждисциплінарна інтеграція. Розроблено структурно-логічну модель реалізації педагогічних умов, що поєднує педагогічні, технічні, тактичні та психологічні аспекти навчального процесу з урахуванням потреб бойової здатності. Виокремлено систему критеріїв оцінювання рівня сформованості бойових компетентностей курсантів. Акцентовано увагу на доцільності впровадження сучасних мультимедійних тренажерів і технологій AR/VR як інструментів адаптації до особливостей сучасного та іноземного озброєння, а також підвищення якості бойової компетентності. Розглянуто приклади успішного використання AR/VR-технологій, що сприяють готовності курсантів до реальних бойових дій. Особливої уваги надано практичній значущості навчальних ігор, зокрема «Тактико-вогневого маневру», яка інтегрує теоретичні знання із практикою, активізує мотивацію та формує рефлексивне мислення, здатність до ефективного прийняття рішень в умовах бойових дій. Стаття окреслює перспективи подальших досліджень у напрямах розроблення адаптаційних моделей, форм моніторингу та діагностики бойової компетентності, а також удосконалення системи військової освіти в умовах гібридної війни з залученням учасників бойових дій до освітнього процесу
