Browsing by Author "Mudra, Svitlana"
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Cross-cultural military interactions. Features internal communication of military personnel during the performing combat missions in multinational units: on the example of the international legion(Київський інститут Національної гвардії України, 2023) Mudra, Svitlana; Chyganov, Oleksandr; Мудра, Світлана; Чиганов, ОлександрItem Розвиток критичного мислення на заняттях з англійської мови зі студентами-бакалаврами(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2024) Мудра, Світлана В’ячеславівна; Mudra, SvitlanaУ статті представлено підходи до розвитку критичного мислення у студентів-бакалаврів під час занять з англійської мови. Узагальнені підходи до визначення критичного мислення у науковій літературі (когнітивна навичка, яка необхідна студентам, щоб реагувати на різні складні проблеми, які виникають у їх особистому та професійному житті. В основі критич-ного мислення є ряд інших когнітивних навичок, таких як аналіз, інтерпретація, оцінка, по-яснення, умовивід та саморегулювання). Визначено основні якості людини з розвинутим критичним мисленням (гнучкість під час виконання завдань; наполегливість для досягнення поставлених цілей; готовність виправляти помилки; чітке усвідомлення кінцевої мети влас-ної діяльності, пошук компромісних рішень; готовність до планування власної діяльності). Установлено, що розвитку критичного мислення сприяє формування дієвого навчального середовища. Для цього викладачі повинні ставити запитання, заохочувати висловлювати різновекторні думки та залучати студентів до виконання практичних завдань, які стимулюють брати активну участь у навчанні. Викладачі повинні обирати види діяльності, виходячи з рівня мислення студентів та цілей курсу чи завдання. Зазначається, що навчально- виховний процес з розвитку критичного мислення має бути побудований вдумливо та цілеспрямовано, з зазначенням цілей навчання. Необхідним є також алгоритм заходів та методів, що сприяють розвитку навичок критичного мислення базового та вищого рівнів, а також використання новітніх технологій для реалізації заходів, що підтримують зазначені цілі навчання. Установлено, що технологія та базова модель критичного мислення передбачає у своєму процесі наявність трьох фаз: виклик; осмислення; рефлексія. Ця модель організована у суворій послідовності та гарантує очікуваний результат у діях студентів. Розроблені технології критичного мислення можна використовувати як на окремих етапах роботи, так і у їх сукупності.Item Іноземна мова професійного спрямування в секторі безпеки та оборони(Київський інститут Національної гвардії України, 2023) Мудра, Світлана В’ячеславівна; Mudra, SvitlanaУ навчальному посібнику зібрано лексичний та граматичний матеріал для самостійної підготовки ад’юнктів з метою формування мовної комунікативної, соціолінгвістичної, предметної і професійної компетенції в усному та писемному мовленні та перекладі. Навчальний посібник буде корисним здобувачам, випускникам, військовослужбовцям, практичним працівникам сфери безпеки і оборони, науково педагогічним працівникам вищих військових навчальних закладів та закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання.