Repository logo
Communities & Collections
All of DSpace
  • English
  • Français
  • Українська
Log In
New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Kruglov, Serhii"

Filter results by typing the first few letters
Now showing 1 - 1 of 1
  • Results Per Page
  • Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Підвищення рівня сформованості інтегральної компетентності курсантів та слухачів Київського інституту Національної гвардії України з використанням симуляційних технологій
    (Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2025-09-26) Медвідь, Михайло Михайлович; Medvid, Mykhailo; Красовський, Павло; Krasovskyi, Pavlo; Ктіторов, Максим; Ktitorov, Maxym; Совінський, Сергій; Sovinskyi, Serhii; Круглов, Сергій; Kruglov, Serhii; Зінченко, Сергій; Zinchenko, Serhii
    У статті розглянуто проблему підвищення рівня сформованості інтегральної компетент-ності курсантів та слухачів Київського інсти-туту Національної гвардії України шляхом за-стосування симуляційних технологій у професійній підготовці. Обґрунтовано необхідність інноваційних підходів у військовій освіті з огляду на сучасні виклики безпекового середовища та бойового досвіду військових формувань України. Здійснено порівняльний аналіз контрольних та експериментальних груп із метою емпірич-ної перевірки гіпотези дослідження. Методологія дослідження ґрунтується на педагогічному експерименті з поетапним вимірюванням рівнів інтегральної компетентності за трьома критеріями: психологічним, когнітивним та реф-лексивним. Використано інструменти тестування, кейс-аналізу, симуляційних сценаріїв, а також статистичний аналіз даних на основі χ²-критерію Пірсона. У результаті експерименту виявлено позитивну динаміку розвитку інтегральної компетентності майбутніх офіцерів та офіцерів в експериментальних групах. Для курсантів най-більша позитивна динаміка відзначена за психологічним і когнітивним критеріями, що свідчить про високу сприйнятливість молодшої аудиторії до цифрових та інтерактивних методів навчання. Для слухачів найбільш виражений прогрес виявлено за рефлексивним критерієм, що зумовлено наявністю практичного бойового й службового досвіду, який дозволяє глибше осмислювати результати навчальних сценаріїв. У контрольних групах статистично значущих змін не зафіксовано.

DSpace software DSpace software and Kyiv Institute of the National Guard of Ukraine LYRASIS

  • Send Feedback