Repository logo
Communities & Collections
All of DSpace
  • English
  • Français
  • Українська
Log In
New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Kondratyuk-Antonova, Tetyana"

Filter results by typing the first few letters
Now showing 1 - 3 of 3
  • Results Per Page
  • Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Роль освіти у формуванні процесу пізнання: філософський аналіз
    (Український державний університет імені Михайла Драгоманова,, 2024) Маринець, Надія Василівна; Кондратюк-Антонова, Тетяна Вячеславівна; Поліщук, Наталія Володимирівна; Marynets, Nadiia; Kondratyuk-Antonova, Tetyana; Polishchuk, Natalіia
    Стаття підкреслює важливість освіти як основного чинника у формуванні та розвитку пізнавальних здібностей особистості. Представлений філософський аналіз підтверджує, що освіта не лише сприяє збагаченню знань, але й впливає на формування критичного мислення, аналітичних навичок та здатності до самостійного та творчого мислення. Дослідження також підкреслює важливість взаємодії між освітою та пізнанням для подальшого розвитку суспільства. Освіта не лише сприяє інтелектуальному зростанню окремої особистості, але й має величезний потенціал для створення нових знань та інновацій, які впливають на культурний, соціальний та економічний розвиток суспільства. Результати дослідження можуть бути корисними для педагогів, дослідників, філософів та всіх, хто цікавиться питаннями освіти, розвитку особистості та пізнання. Вони сприятимуть подальшій рефлексії над сутністю освіти та її роллю у сучасному світі.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Трансформація освітнього середовища в епоху цифрової революції: філософський підхід
    (Видавництво «Грані», 2024) Хавроненко, Василь; Кондратюк-Антонова, Тетяна; Садовніков, Олег; Havronenko, Vasil; Kondratyuk-Antonova, Tetyana; Sadovnikov, Oleh
    Мета статті полягає у впровадженні філософського підходу для трансформації освітнього середовища в епоху цифрової революції. На основі проведеного дослідження встановлено, що цифрова революція значно змінює уявлення про освіту, викликаючи необхідність впровадження новаторських підходів та інструментів у навчальний процес.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Філософські аспекти інформаційної війни: правда, маніпуляція та критичне мислення
    (ГО «Східноєвропейська спілка вчених», 2025) Дятлова, І. В.; Кондратюк-Антонова, Т. В; Цихуляк, І. М.; Diatlova, Iryna; Kondratyuk-Antonova, Tetyana; Tsykhuliak, Ivan
    Дослідження присвячене філософським аспектам інформаційної війни, що охоплюють проблематику істини, маніпуляції та критичного мислення в умовах глобального інформаційного протистояння. Аналізується природа інформаційної війни як феномена, що виходить за межі суто військової сфери та зачіпає фундаментальні онтологічні, гносеологічні та аксіологічні питання. Особлива увага приділяється трансформації понять істини та реальності під впливом інформаційних технологій, що уможливлюють створення симулякрів та когнітивних ілюзій. У роботі розглядається маніпулятивний потенціал інформаційної війни як механізму конструювання суспільної свідомості. Аналізуються методи інформаційного впливу, що використовують технологічні засоби для підваження традиційних епістемологічних категорій та створення альтернативних реальностей. Зокрема, досліджується взаємозв’язок між інформаційними потоками та зміною соціальних парадигм, а також роль дезінформації та когнітивного навантаження у процесах колективного сприйняття. Критичне мислення розглядається як метакогнітивна стратегія спротиву інформаційній ентропії. Підкреслюється необхідність інтеграції герменевтичного аналізу, феноменологічної редукції та деконструктивістської критики у процес інтелектуальної автономізації індивіда. Аналізується вплив когнітивної поліваріантності на можливість розпізнавання маніпуляцій та збереження епістемічної суверенності у ситуації інформаційного перевантаження. Окремо досліджується феномен правди в умовах постправди та інформаційної гіперреальності. Робиться акцент на тому, що істина в інформаційній війні дедалі частіше редукується до інструментальної ефективності, що призводить до розмиття меж між реальністю та її симульованими формами. Аналізується вплив алгоритмічно модифікованих інформаційних середовищ на когнітивні диспозиції сучасного суб’єкта та соціальну детермінацію правди. У висновках підкреслюється необхідність подальшого філософського осмислення механізмів інформаційного впливу та розробки стратегій формування когнітивної резистентності до маніпулятивних практик.

DSpace software DSpace software and Kyiv Institute of the National Guard of Ukraine LYRASIS

  • Send Feedback