Browsing by Author "Buhrii, Stanislav"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Критерії та рівні сформованості готовності майбутніх інструкторів з фізичної підготовки і спорту до професійної діяльності(Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2024) Бугрій, С. В; Замрозевич-Шадріна, С. Р.; Драгунов, Д. М; Грицай, В. В.; Мичковська, Л. І.; Іванова, Є. І; Buhrii, Stanislav; Zamrozevych-Shadrina, Svitlana; Drahunov, Dmytro; Hrytsai, Vasyl; Michkovska, Lidia; Ivanova, IevgeniiaБеручи до уваги результати моніторингу актуальної науково-методичної та спеціальної літератури членами науково-дослідної групи встановлено, що досліджень, які комплексно розкривають особливості організації системи професійної освіти майбутніх інструкторів з фізичної підготовки і спорту зустрічаються рідко. В процесі теоретичного дослідження були використані наступні методи: аксіоматичні, ідеалізації, історичні і логічні, сходження від конкретного, формалізації, а також досвід організації системи професійної освіти військових фахівців фізичної підготовки і спорту для потреб інституцій сектору безпеки і оборони України. В результаті теоретичного дослідження членами науково-дослідної групи визначенні «критерії» (базовий- мотиваційний; сутнісно-змістовий та аналітико-оцінний), відповідні їм «показники» та «рівні» сформованості готовності майбутніх інструкторів з фізичної підготовки і спорту до професійної діяльності. Результати теоретичного дослідження впровадженні у систему методичної підготовки військовослужбовців інституцій сектору безпеки і оборони України, які навчаються на курсах інструкторів з фізичної підготовки і спорту. Перспективи подальших досліджень у обраному напрямі наукової розвідки передбачають розроблення організаційно- педагогічних умов фор-мування готовності майбутніх інструкторів з фізичної підготовки і спорту до професійної діяльності.Item Сутнісні характеристики організації системи особистісного розвитку викладачів-початківців ВВНЗ у реаліях сьогодення(Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2025-02-28) Замрозевич-Шадріна, С. Р.; Zamrozevych-Shadrina ,S. R.; Бугрій, Станіслав Володимирович; Buhrii, Stanislav; Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; Титович, А. О.; Tytovych, A. O.; Торяник, Д. О.; Torianyk, D. O.; Самсонова, Г. С.; Samsonova, H. S.У статті розглядається проблема формування готовності початкуючих викладачів (офіцерів) вищих військових навчальних закладів, які викладають дисципліни блоку «бойової підготовки», до професійної діяльності. Автори акцентують увагу на важливості використання засобів спеціальної фізичної підготовки як складової професійного становлення військових викладачів.Метою дослідження є визначення сутності та структури готовності початкуючих викладачів до виконання педагогічних і навчально-тренувальних завдань у рамках бойової підготовки. У статті розкриваються теоретичні аспекти поняття «готовність особистості до професійної діяльності» та його складові: мотиваційна, когнітивна, практична, психологічна та фізична готовність.Методологічною основою дослідження є системний підхід, що дозволяє розглядати готовність як цілісну багатокомпонентну систему, яка залежить від специфіки бойової підготовки та умов навчання у вищих військових навчальних закладах.У результаті дослідження обґрунтовано важливість інтеграції спеціальної фізичної підготовки у систему професійного розвитку викладачів-початківців. Отримані результати можуть бути використані для вдосконалення програм професійної підготовки початкуючих викладачів вищих військових навчальних закладів, а також для розробки практичних рекомендацій щодо ефективної організації бойової підготовки майбутніх офіцерів