Статті
Permanent URI for this collectionhttps://elar-kingu.kyiv.ua/handle/123456789/122
Browse
Browsing Статті by Author "Trotskyi, Ruslan"
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Андрагогічна компетентність-важлива складова управлінської компетентності педагогічного персоналу вищих військових навчальних закладів(Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, 2022) Троцький, Руслан; Радомський, Ігор; Trotskyi, Ruslan; Radomski, IhorУ статті розглянуто сутнісні характеристики управлінської та андрагогічної компетентностей педагогічного персоналу вищих військових навчальних закладів. В ході дослідження використовувались теоретичні методи: метод системно-структурного аналізу наукової літератури та проблемно-цільовий метод; емпіричні методи: бесіди з науково-педагогічними працівниками, аналіз літературних джерел. За результатами проведеного дослідження виокремлено сутнісні характеристики управлінської та андрагогічної компетентностей педагогічного персоналу вищих військових навчальних закладів та на їх основі виділено особливості, що визначають специфіку андрагогічної компетентності педагогічного персоналу, урахування яких підвищить готовність педагогічного персоналу до роботи з дорослою аудиторією. Напрями подальших наукових досліджень доцільно зосередити на тенденціях розвитку управлінської та андрагогічної компетентностей педагогічного персоналу вищих військових навчальних закладів.Item Аспекти визначення військового потенціалу держави(2024) Троцький, Руслан Сергійович; Назарченко, Сергій Олексійович; Trotskyi, Ruslan; Nazarchenko, SerhiyВ статті проведений аналіз окремих компонентів військового потенціалу, інтеграція отриманих результатів для формування загальної оцінки. В умовах повномасштабного вторгнення рф однією з важливих задач є відсіч збройної агресії. Задача відсічі збройної агресії потребує раціонального розподілу сил та засобів, ресурсів держави. Існує велика кількість методик визначення військового потенціалу. Визначення військового потенціалу держави є складним і багатофакторним процесом, що включає аналіз різних компонентів, таких як економічний, технологічний, демографічний, геополітичний та військовий аспекти. В статті розглянуті основні підходи та погляди зарубіжних фахівців на оцінку військового потенціалу держави. При оцінці можливостей країни використовуються різні методи та підходи, конкретний зміст яких варіюється в залежності від важливості тих чи інших факторів. Ці фактори, на думку зарубіжних фахівців, найбільшою мірою впливають на об'єктивність значень показників, що розраховуються на сучасному етапі. Методологічний апарат оцінки могутності держави є дуже різноманітним. Узагальнені компоненти військового потенціалу, а саме: економічний, технологічний, демографічний, геополітичний та військовий. До військового компоненту віднесено: кількість військовослужбовців, структура військ, мобілізаційний потенціал, кількість і якість озброєння його технічний стан, запаси озброєння, бойова підготовка, освіта і кваліфікація, психологічна підготовка, логістична інфраструктура, матеріально-технічне забезпечення, здатність підтримки бойових дій. Оцінка військового потенціалу держави є багатофакторним процесом, що включає комплексний аналіз економічних, технологічних, демографічних, геополітичних і військових аспектів. Використання структурованої методики дозволяє отримати об'єктивну і всебічну оцінку, яка може бути використана для прийняття стратегічних рішень. Комплексна оцінка військового компонента військового потенціалу держави вимагає аналізу багатьох аспектів, що охоплюють особовий склад, озброєння і техніку, підготовку і навчання, а також логістику і забезпечення. Важливо враховувати як кількісні, так і якісні показники, а також здатність держави до швидкої адаптації і модернізації своїх збройних сил у відповідь на нові виклики і загрози. SWОT-аналіз дозволяє систематизувати інформацію про військовий потенціал держави, виявити ключові сильні та слабкі сторони, можливості для розвитку і зовнішні загрози. Такий підхід допомагає розробити більш ефективну стратегію розвитку збройних сил, орієнтовану на зміцнення обороноздатності і підвищення безпеки держави.Item Організаційно-правові засади службово-бойової діяльності Національної гвардії України(Київський інститу Національної гвардії України, 2023) Троцький, Руслан Сергійович; Коба, Олександр Васильович; Курило, Олег Олег Іванович; Trotskyi, Ruslan; Koba, Oleksandr; Kurilo, OlegУ статті досліджується питання організаційно-правових засад службово-бойової діяльності Національної гвардії України, що, своєю чергою, впливає на виконання нею основних завдань відповідно до законодавства України та в умовах широкомасштабної збройної агресії рф. Акцентовано увагу на важливості такого напряму як організаційно-правовий. Наголошено, що без належного законодавчого (правового) гарантування будь-якої діяльності Національної гвардії України, як органу правопорядку та суб’єкта сектору безпеки і оборони України, здійснення нею своїх повноважень якісно та на високому професійному рівні є неможливим. Підтримується думка вчених про те, що службово-бойова діяльність є найширшою в розумінні функціонування Національної гвардії України. Адже до неї належать не лише фрагментарні завдання, а й увесь спектр функцій і повноважень Національної гвардії України, що охоплює як конвойні функції, так і охоронні повноваження, а також окремі засади забезпечення громадської безпеки та порядку. У статті аргументується, що організаційно-правовими засадами службово-бойової діяльності Національної гвардії України є ті норми і приписи національного законодавства (Конституції України, законів, підзаконних нормативно-правових і організаційно-розпорядчих актів), що не лише регулюють здійснення службово бойової діяльності Національної гвардії України, а й забезпечують таку діяльність у контексті організації службової діяльності та налагодження внутрішньої взаємодії між підрозділами. Перспективи подальшого дослідження полягають у необхідності глибшого опрацювання питання внутрішньої структури Національної гвардії України як суб’єкта сектору безпеки і оборони України, що забезпечує права і свободи людини і громадянина в декілька можливих (передбачених прямо законодавством України) способів для розроблення відповідних теоретично та практично обґрунтованих пропозицій і зауважень до вказаних нормативно-правових актів.