Кафедра тактики
Permanent URI for this communityhttps://elar-kingu.kyiv.ua/handle/123456789/92
Browse
Browsing Кафедра тактики by Author "Krasovskyi, Pavlo"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Підвищення рівня сформованості інтегральної компетентності курсантів та слухачів Київського інституту Національної гвардії України з використанням симуляційних технологій(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2025-09-26) Медвідь, Михайло Михайлович; Medvid, Mykhailo; Красовський, Павло; Krasovskyi, Pavlo; Ктіторов, Максим; Ktitorov, Maxym; Совінський, Сергій; Sovinskyi, Serhii; Круглов, Сергій; Kruglov, Serhii; Зінченко, Сергій; Zinchenko, SerhiiУ статті розглянуто проблему підвищення рівня сформованості інтегральної компетент-ності курсантів та слухачів Київського інсти-туту Національної гвардії України шляхом за-стосування симуляційних технологій у професійній підготовці. Обґрунтовано необхідність інноваційних підходів у військовій освіті з огляду на сучасні виклики безпекового середовища та бойового досвіду військових формувань України. Здійснено порівняльний аналіз контрольних та експериментальних груп із метою емпірич-ної перевірки гіпотези дослідження. Методологія дослідження ґрунтується на педагогічному експерименті з поетапним вимірюванням рівнів інтегральної компетентності за трьома критеріями: психологічним, когнітивним та реф-лексивним. Використано інструменти тестування, кейс-аналізу, симуляційних сценаріїв, а також статистичний аналіз даних на основі χ²-критерію Пірсона. У результаті експерименту виявлено позитивну динаміку розвитку інтегральної компетентності майбутніх офіцерів та офіцерів в експериментальних групах. Для курсантів най-більша позитивна динаміка відзначена за психологічним і когнітивним критеріями, що свідчить про високу сприйнятливість молодшої аудиторії до цифрових та інтерактивних методів навчання. Для слухачів найбільш виражений прогрес виявлено за рефлексивним критерієм, що зумовлено наявністю практичного бойового й службового досвіду, який дозволяє глибше осмислювати результати навчальних сценаріїв. У контрольних групах статистично значущих змін не зафіксовано.
