Медвідь, Михайло МихайловичMedvid, MykhailoКрасовський, ПавлоKrasovskyi, PavloКтіторов, МаксимKtitorov, MaxymСовінський, СергійSovinskyi, SerhiiКруглов, СергійKruglov, SerhiiЗінченко, СергійZinchenko, Serhii2025-10-062025-10-062025-09-26Підвищення рівня сформованості інтегральної компетентності курсантів та слухачів Київського інституту Національної гвардії України з використанням симуляційних технологій. /М. Медвідь , П. Красовський, М. Ктіторов, С.Совінський, С, Круглов, С. Зінченко. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки» . 2025. № 3. С.117-127. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-3-117-1272076-586X (Print)2524-2660 (Online)https://elar-kingu.kyiv.ua/handle/123456789/1076https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-3-117-127https://orcid.org/0000-0002-4506-8020https://orcid.org/0009-0004-7957-6279https://orcid.org/0009-0004-4238-7589https://orcid.org/0009-0000-5248-3671https://orcid.org/0009-0005-3321-8174https://orcid.org/0000-0001-6301-7481У статті розглянуто проблему підвищення рівня сформованості інтегральної компетент-ності курсантів та слухачів Київського інсти-туту Національної гвардії України шляхом за-стосування симуляційних технологій у професійній підготовці. Обґрунтовано необхідність інноваційних підходів у військовій освіті з огляду на сучасні виклики безпекового середовища та бойового досвіду військових формувань України. Здійснено порівняльний аналіз контрольних та експериментальних груп із метою емпірич-ної перевірки гіпотези дослідження. Методологія дослідження ґрунтується на педагогічному експерименті з поетапним вимірюванням рівнів інтегральної компетентності за трьома критеріями: психологічним, когнітивним та реф-лексивним. Використано інструменти тестування, кейс-аналізу, симуляційних сценаріїв, а також статистичний аналіз даних на основі χ²-критерію Пірсона. У результаті експерименту виявлено позитивну динаміку розвитку інтегральної компетентності майбутніх офіцерів та офіцерів в експериментальних групах. Для курсантів най-більша позитивна динаміка відзначена за психологічним і когнітивним критеріями, що свідчить про високу сприйнятливість молодшої аудиторії до цифрових та інтерактивних методів навчання. Для слухачів найбільш виражений прогрес виявлено за рефлексивним критерієм, що зумовлено наявністю практичного бойового й службового досвіду, який дозволяє глибше осмислювати результати навчальних сценаріїв. У контрольних групах статистично значущих змін не зафіксовано.ukСтаттяінтегральна компетентністьсимуляційні технологіїкурсантивійськова освітаНаціональна гвардія Українислухачіintegral competencesimulation technolo giescadetstraineesmilitary educationNational Guard of Ukraine.Підвищення рівня сформованості інтегральної компетентності курсантів та слухачів Київського інституту Національної гвардії України з використанням симуляційних технологійImproving the level of integral competence formation of cadets and trainees of the Kyiv Institute of the National Guard of Ukraine through the use of simulation technologiesArticle378.6:351.743(477)(043.3)