Литвинська, ТетянаLytvynska, Tetiana2024-11-082024-11-082024Литвинська Т. Ю. Застосування онлайн-інструментів на заняттях з англійської мови у процесі формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх офіцерів Національної гвардії України. Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка». Серія «Психологія». Серія «Медицина». 2024. № 4(38). С. 383–393. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-4(38)-383-393L : 2786-4952 E-ISSN2786-4952https://elar-kingu.kyiv.ua/handle/123456789/147У статті аналізуються погляди науковці на поняття лінгвосоціокультурної компетентності та важливість її формування під час вивчення іноземної мови. Наголошується на тому, що під час воєнних дій в Україні питання мовної та соціокультурної компетентності набуває найбільш важливого значення. Наводить авторське поняття мовленнєвої компетентності, соціокультурної компетенції, комунікативної компетентності та з огляду на проаналізовані дослідження окреслюється авторське бачення на поняття «лінгвосоціокультурна компетенція майбутніх офіцерів». Розкрито сутність діяльнісної комунікативної компетенції курсантів на заняттях з англійської мови, а також визначено, що основною метою онлайнінструментів є надання курсантам засобів для вивчення іноземної мови. Приводяться аргументи щодо ефективності застосування онлайнінструментів під час вивчення англійської мови курсантами, їх корисність для покращення говоріння, читання та писання майбутніми офіцерами. До переваг використання онлайн-інструментів для курсантів при вивченні англійської мови можна віднести : доступність, функціональність, необмеженість та безкоштовність використання, розвиток самостійності курсантів, покращення наочності; можливість використання взаємозалежного навчання, підвищення мотивації курсантів. Охарактеризовано способи, якими можна користуватися онлайн – інструментами під час вивчення англійської мови майбутніми офіцерами. Серед них демонстрація нових навчальних матеріалів, повторення граматичних тем та лексики; здійснення проміжного та підсумкового контролю засвоєння знань, використання ігрових елементів. Розглянуто декілька онлайн-інструментів та сервісів, що дозволяють ефективно навчатися аудіюванню, читанню, письму та говорінню майбутніх офіцерів Національної гвардії України. Серед їх великої кількості виокремлено такі як Bell Labs, Wordwall, соціальна мережа Facebook, яка пропонує користувачам так званий V-форум, сторінка "MediaLinks", онлайнгазети, які також є важливим інструментом для вивчення іноземної мови.ukrЛінгвосоціокультурна компетентністьвивчення англійської мовисоціокультурна компетентністьмовленнєва компетентністьонлайн-інструментионлайн-сервісиLinguistic and sociocultural competencelearning Englishsociocultural competencespeech competenceonline toolsonline servicescтаттяЗастосування онлайн-інструментів на заняттях з англійської мови у процесі формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх офіцерів Національної гвардії УкраїниApplication of online tools in english language classes in the process of formation of linguistic and socio-cultural competence in future officers of the National Guard of UkraineArticle378.4 : 811‘45