Согорін, Андрій Анатолійович2025-08-112025-08-112025-04-05Согорін А. А. Патріотична складова в комерційній рекламі та її вплив під час війни. Науково-практичної конференція «Сучасні тенденції соціально-гуманітарного розвитку суспільства»05-07 квітня Харків. Україна. Соціально-гуманітарний вісник: зб. наук. пр. – Вип. 54. – Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2025. – 40 с.2305-98692709-1287https://elar-kingu.kyiv.ua/handle/123456789/985DOI: 10.61718/sgvЗ початком повномасштабного вторгнення російської федерації в Україну почався сплеск патріотичних настроїв, що зумовило маркетологів враховувати це явище в формуванні рекламних стратегій, а соціологів сфокусуватись на дослідженні трансформацій в суспільстві під впливом реклами з патріотичним напрямком. Водночас спад в економіці зумовив вивільнення рекламних площ, місця в ефірах та час самих креативних рекламних агенцій, що в наступну чергу надало масовості соціальній рекламі патріотичного напрямку. Але в своєму дослідженні ми закцентували увагу саме на комерційній рекламі з патріотичними елементами, з метою перевірки своїх висновків, що реклама є транслятором національних цінностей, сприяючи патріотичному вихованню населення.ukТезипатріотична рекламавплив під час війниПатріотична складова в комерційній рекламі та її вплив під час війниThesis316.70009-0009-5900-7139