Хавроненко, ВасильКондратюк-Антонова, ТетянаСадовніков, ОлегHavronenko, VasilKondratyuk-Antonova, TetyanaSadovnikov, Oleh2024-11-272024-11-272024Хавроненко В., Кондратюк-Антонова Т., Садовніков О. Трансформація освітнього середовища в епоху цифрової революції: філософський підхід. Грані : наук.-теор. альм. 2024. Т. 27, № 2. C. 27–32. DOI: https://doi.org/10.15421/1724262311-6420 (Print)2413-8231 (Online)https://elar-kingu.kyiv.ua/handle/123456789/240Мета статті полягає у впровадженні філософського підходу для трансформації освітнього середовища в епоху цифрової революції. На основі проведеного дослідження встановлено, що цифрова революція значно змінює уявлення про освіту, викликаючи необхідність впровадження новаторських підходів та інструментів у навчальний процес.ukосвітнє середовищецифрова революціяфілософія освітицифрові технологіїкритичне мисленняпедагогічна філософіястаттяeducational environmentdigital revolutionphilosophy of educationdigital technologiescritical thinkingpedagogical philosophуТрансформація освітнього середовища в епоху цифрової революції: філософський підхідTransforming of the Educational Environment in the Era of the Digital Revolution: a Philosophical Approacharticle101.37.01/09