Абрамов, Сергій ОлексійовичСиниціна Юлія ПетрівнаAbramov, SergeySynytsina, Yuliia2025-01-022025-01-022024Абрамов С. О., Синиціна Ю. П. Актуальні питання та перспективи розвитку сучасних цифрових технологій в роботі служби «102 (112)». Проблеми правоохоронної та освітньої діяльності : наукове періодичне видання. 2024. № 1. С. 29–36. doi 10.59226/3041-1971.1.2024.29-363041-19713041-198Xhttps://elar-kingu.kyiv.ua/handle/123456789/321У статі на основі ретроспективного аналізу літературних джерел розглянуто актуальні питання інформаційного забезпечення Національної поліції України. З’ясовано, що застосування сучасних цифрових технологій може значно підвищити ефективність та якість обслуговування громадян у надзвичайних ситуаціях. Проаналізовано сучасні цифрові call center на прикладі Call Way та AVAYA за перевагами та недоліками. Визначено перспективні напрями розвитку автоматизації служби «102 (112)», а саме впровадження голосового розпізнавання; використання штучного інтелекту; інтеграція з іншими системами безпеки; надійність і захист даних.ukінформаційне забезпечення Національної поліції Українисучасні цифрові технологіїcall centerлінія «102»«система 112»Call WayAVAYAстаттяInformation support of the National Policemodern digital technologiescall center«102» line«112 system»Call WayАктуальні питання та перспективи розвитку сучасних цифрових технологій в роботі служби «102 (112)»Current issues and development prospects of modern digital technologies in the work of the «102 (112)» serviceArticle342.9