Медвідь, Михайло МихайловичКтіторов, Максим ОлександровичМедвідь, Юлія ІванівнаКурбатов, Артем АндрійовичПашинський, Андрій ВолодимировичКриворучко, Віталій ОлександровичMedvid, MykhailoKtitorov, MaksymMedvid, YuliiaKurbatov, ArtemPashynskyi, AndriiKryvoruchko, Vitalii2024-11-192024-11-192022Врахування тенденцій воєнної політики України в організації освітнього процесу вищого військового навчального закладу / Медвідь М. М., Ктіторов М. О., Медвідь Ю. І., Курбатов А. А., Пашинський А. В., Криворучко В. О. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки». Черкаси : Черкас. нац. ун-т ім. Богдана Хмельницького, 2022. Вип. 4. С. 29–37. DOI: https://doi.org/10.31651/2524-2660-2022-4-29-372076-586Х (Print)2524-2660 (Online)https://elar-kingu.kyiv.ua/handle/123456789/205За результатами проведеного дослідження, присвяченого врахуванню тенденцій воєнної політики України в організації освітнього процесу вищого військового навчального закладу (ВВНЗ), визначено: 1) необхідність здійснення перегляду методології формування та розвитку компетентностей майбутніх офіцерів НГУ, що проявляється у потребі формування їх готовності до ведення бойових дій, здатності у них виживання в автономних умовах та наданні першої медичної допомоги і самодопомоги в екстремальних ситуаціях, навчання цьому особового складу, формування готовності майбутніх офіцерів НГУ до виконання службових завдань з охорони громадського порядку в умовах воєнного стану, реалізації стандартів НАТО щодо підготовки військових фахівців; 2) гіпотезу, що рівень готовності майбутніх офіцерів НГУ до ведення бойових дій залежить від того чи залучаються до проведення занять офіцери – учасники бойових дій, чи здійснюється перегляд робочих програм навчальних дисциплін з урахуванням досвіду бойових дій, чи використовується сучасне актуальне матеріально технічне забезпечення проведення занять; 3) перелік військово-професійних та військо во-спеціальних компетентностей майбутнього офіцера НГУ для урахування їх у відповідних освітньо-професійних програмах першого (бака лаврського) рівня вищої освіти для запровадження у їх зміст базового та фахового курсів тактичного рівня військової освіти (L-1А, L-1В); 4) ускладнення кадрового забезпечення освітньої діяльності ВВНЗ у процесу запровадження стандартів НАТО щодо підготовки військових фахівців, оскільки вони не зовсім суміщається з діючими нормативно-правовими актами; 5) залежність кар’єрного зростання офіцера у ВВНЗ від його професійного розвитку; 6) умови організації використання технологій дистанційного навчання в освітньому процесі ВВНЗ з урахуванням впливу на неї існуючих особливостей.ukвоєнна політикастандарти НАТОНаціональна гвардія Україникадрове забезпеченнявищий військовий навчальний закладвійськова освітаорганізація освітнього процесумайбутні офіцериготовністькомпетентностіmilitary policyNATO standardsNational Guard of Ukrainepersonnel supporthigher military educational institutionmilitary educationorganization of the educational processfuture officersreadinesscompetenciesстаттяВрахування тенденцій воєнної політики України в організації освітнього процесу вищого військового навчального закладуAccounting of the trends of the military policy of ukraine in the organization of the educational process of the higher military educational institutionArticle378 : 355.235:355.02(477)(045)