Вовк, Вікторія МиколаївнаБеньковський, Сергій ЮрійовичBenkovsky, SerhiyVovk, Viktoriia2024-12-072024-12-072023Беньковський С. Ю., Вовк В. М. Використання Telegram під час вивчення юридичних дисциплін курсантами-нацгвардійцями в умовах дистанційного навчання. Вісник Київського інституту Національної гвардії України. 2023. – № 1(2). С. 16–21. DOI: 10.59226/2786-6920.1.2023.16-212786-6920https://elar-kingu.kyiv.ua/handle/123456789/275Статтю присвячено узагальненню досвіду використання інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні правових дисциплін в навчальних закладах з особливими умовами навчання. Наголошено, що використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі зумовлено чинниками об’єктивного та форс-мажорного характеру. До першої групи чинників автори відносять світоглядні зміни, зміну лінійного типу мислення кліповим, діджиталізацію всього суспільного життя, що пов’язано з новим етапом у розвитку людства – інформаційним та постінформаційним суспільством і здобутками четвертої промислової революції. Друга група чинників відображає непередбачувані події в житті людства або окремої країни, які змінюють підходи, методи та інструментарій у забезпеченні навчального процесу: пандемія COVID-19, російсько-українська війна. У статті звернено увагу на те, що застосування новітніх інформаційних технологій в освітньому процесі охоплює технічні засоби, нові підходи, нові методи і методики навчання, зміну статусу викладача (від ментора і єдиного джерела знань до консультанта, керівника навчального процесу). Кожна навчальна дисципліна передбачає адаптацію новітніх інформаційно-комунікаційних технологій під свої особливості. Щодо викладання юридичних дисциплін варто враховувати: значний обсяг матеріалу, постійні зміни у законодавстві і судовій практиці. Особливу увагу в статті приділено використанню у викладанні юридичних дисциплін месенджера Теlegram. Показано, що за допомогою цього додатка можна організовувати як індивідуальну, так і групову роботу в умовах дистанційного навчання та забезпечити курсантам вільний доступ до навчальних матеріалів. Виокремлено позитивні сторони використання вказаного месенджера як для курсантів, так і для викладачів.ukюридичні дисциплінидистанційне навчаннянавчальний процесметоди навчанняінструментарій навчаннямесенджер Телеграм-каналстаттяlegal disciplinesdistance learningeducational processteaching methodsteaching toolsmessengerTelegram channelВикористання Telegram під час вивчення юридичних дисциплін курсантами-нацгвардійцями в умовах дистанційного навчанняUse of Telegram channel in the process of studying legal disciplines by national guard cadets in the contextof distance learningArticle378.147